خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

جهش نرخ فانتوم در پی همکاری‌های جدید؛ نشانه‌ها از توسعه بیشتر FTM می‌گویند!


جهش نرخ فانتوم در پی همکاری‌های جدید؛ نشانه‌ها از توسعه بیشتر FTM می‌گویند! | ایران ماین

رمز ارز فانتوم (FTM) در ۲۴ ساعت گذشته یک توسعه ۱۵ درصدی را تجربه کرده و به نرخ ۰.۴۶ دلار رسیده است. این توسعه چشمگیر باعث شده تا نرخ بازار این رمزارز به ۱.۲۸۷ میلیارد دلار و مقدار خرید و فروش روزانه آن به بیش از ۱۹۸ میلیون دلار بالا رفتن یابد.

این توسعه قیمتی در حالی رخ داده که سونیک لبز (Sonic Labs- فانتوم سابق) با سیلو لبز (Silo Labs) وارد همکاری شده تا بازارهای وام‌دهی با مدیریت ریسک مستقل را ادغام کند و به این ترتیب، ایمنی و کارایی نظام زیستی خود را بالا رفتن دهد.

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، سونیک لبز قرار است به عنوان بخشی از فرآیند مهاجرت خود، نشان اصلی خود با نماد FTM را به نشان جدید S تبدیل کند.

بر اساس داده‌های بازار، از تاریخ ۵ آگوست، زمانی که نرخ فانتوم به ۰.۲۷۶ دلار نزول یافته بود، این رمز ارز ۶۷ درصد توسعه کرده است. با این حال، نرخ فعلی هنوز ۸۶.۶ درصد پایین‌تر از سقف تاریخی ۳.۴۶ دلاری آن در اکتبر ۲۰۲۱ قرار دارد.

در حال حاضر، نرخ فانتوم به بالای نوار بالایی باند بولینگر (۰.۴۵۲۰ دلار) رسیده که بیانگر مومنتوم قوی و احتمال شکستن لایه نوسان معمول است. شاخص قدرت نسبی (RSI) هم به ۶۱.۹۳ رسیده و کارشناسان معتقدند که هنوز فرصت برای بالا رفتن بیشتر نرخ فانتوم وجود دارد.ftm-leads-crypto-rally-with-17-surge-eyes-further-gains

به نظر می‌رسد که گاوها از فرصت‌های موجود به خوبی بهره‌برداری کرده و بر سطوح مقاومت مختلف غلبه کرده‌اند. این وضعیت توجه معامله‌گران را به خود جلب کرده و به همین دلیل، احتمال بالا رفتن بیشتر نرخ در کوتاه‌مدت وجود دارد.

با این حال، معامله‌گران باید مراقب تغییرات سریع و احتمال اصلاح نرخ نیز باشند.