خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

جهش نرخ SUI با ورود USDC به پلتفرم سویی؛ فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاران!


جهش نرخ SUI با ورود USDC به پلتفرم سویی؛ فرصت‌های جدید برای سرمایه‌گذاران! | ایران ماین

کمپانی سیرکل (Circle) با اعلام قصد خود برای عرضه ارز پایدار یو‌اس‌دی کوین (USDC) در پلتفرم سویی (SUI)، موجب بالا رفتن نرخ نشان بومی این پلتفرم شد. با اضافه شدن به پلتفرم سویی، ارز پایدار USDC اکنون بر روی ۱۶ بلاکچین مختلف موجود است.

جرمی آلیر، مدیر اجرایی سیرکل، اعلام کرده که ارز پایدار USDC به‌طور بومی از طریق استاندارد جابجایی بین بلاکچینی (CCTP) در پلتفرم سویی پشتیبانی خواهد شد. این اقدام به بالا رفتن تعامل‌پذیری و کارایی USDC در نظام زیستی‌های مختلف بلاکچین کمک خواهد کرد.

پشتیبانی بومی از USDC در پلتفرم سویی به توسعه‌دهندگان و کاربران امکان استفاده بهینه‌تر، ایمنی بالاتر و تعامل‌پذیری بهتر را می‌دهد. همچنین، این توسعه به ارتقا جایگاه سویی به‌عنوان یک پلتفرم بلاکچین لایه ۱ برای فضای وب ۳ یاری میدهد.

یو‌اس‌دی کوین، که در ابتدا به‌عنوان یک نشان ERC-۲۰ بر روی بلاکچین اتریوم راه‌اندازی شده بود، اکنون در پلتفرم‌های مختلفی مانند الگوراند (Algorand)، سلو (Celo)، سولانا و دیگر پلتفرم‌ها فعال است. همکاری جدید با پلتفرم سویی، تعهد سیرکل به گسترش پذیرش و دسترسی به USDC را نشان می‌دهد.

در همین راستا، سیرکل همچنین برنامه‌هایی را برای پشتیبانی از USDC در پلتفرم بلاکچین سونیوم (Soneium) کمپانی سونی اعلام کرده است. علاوه بر این، پلتفرم ردیابی ویل‌ آلرت (WhaleAlert) یک تراکنش بزرگ تولید نشان به نرخ ۵۰ میلیون USDC را ثبت کرده که توسط خزانه USDC در بلاکچین اتریوم انجام شده است.

در زمان نگارش این خبر، نرخ رمز ارز سویی در محدوده ۱.۲ دلار قرار دارد که یک توسعه ۸.۶ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته دارد.sui-price-soars-as-usdc-issuer-circle-makes-game-changing-announcement