خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

جهش خیره‌کننده اس‌ای‌آی؛ رمزارزی که همه در پلتفرم‌های اجتماعی از آن می‌گویند!


جهش خیره‌کننده اس‌ای‌آی؛ رمزارزی که همه در پلتفرم‌های اجتماعی از آن می‌گویند! | ایران ماین

نرخ رمز ارز اس‌ای‌آی (SEI) در ۲۴ ساعت گذشته با رشدی ۲۵ درصدی به ۰.۴۶ دلار رسیده که بالاترین لایه از ۷ ژوئن تا کنون به شمار می‌رود. با وجود پتانسیل ادامه روند صعودی، وضعیت اشباع بازار امکان دارد این روند را با چالش‌هایی مواجه کند.

توسعه اخیر نرخ اس‌ای‌آی، فعالیت در بازار مشتقات آن را نیز بالا رفتن داده و در همین راستا، شاخص سود باز (Open Interest) آن با جهشی ۱۰ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۱۲۶.۲۸ میلیون دلار بالا رفته که بالاترین لایه از ماه آوریل به شمار می‌آید.

بالا رفتن شاخص سود باز همزمان با بالا رفتن نرخ، بیانگر احساسات صعودی است و از ورود معامله‌گران بیشتری به این بازار حکایت دارد.

علاوه بر این، احساسات مثبت پیرامون SEI در پلتفرم‌های اجتماعی نیز به ارتقا این روند کمک کرده است. طبق داده‌های سنتیمنت (Santiment)، شاخص احساسات وزن‌دار SEI به ۲.۸۱ رسیده که بیانگر غلبه احساسات مثبت در بحث‌های مرتبط با این رمزارز است.

همه این عوامل در کنار هم، سیگنال صعودی قوی‌ای است که احتمال ادامه توسعه نرخ SEI را ارتقا می‌کند. بنابراین، اگر فشار خرید ادامه داشته باشد، نرخ SEI امکان دارد به ۰.۵۶ دلار بالا رفتن یابد.sei-price-promises-another-21-hik

با این حال، اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) آن به ۷۵.۰۹ رسیده که بیانگر وضعیت اشباع خرید است. به همین دلیل، احتمال افت موقت نرخ SEI به لایه حمایتی ۰.۴۲ دلار وجود دارد. در صورتی که این لایه حفظ نشود، نرخ امکان دارد تا ۰.۲۰ دلار سقوط کند.