خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

خوش‌بینی تحلیلگران به توسعه دوباره نرخ اتریوم و دستیابی به ۳۵۰۰ دلار!


خوش‌بینی تحلیلگران به توسعه دوباره نرخ اتریوم و دستیابی به ۳۵۰۰ دلار! | ایران ماین

در چارت نرخ اتریوم، نشانه‌هایی از بالا رفتن احتمالی به سطوحی وجود دارد که از زمان عرضه صندوق‌های ETF اسپات این رمز ارز در ماه جولای مشاهده نگردیده.

با این حال، تحلیلگران معتقدند که برای تأیید این حرکت، بسته شدن کندل هفتگی بالای ۲۸۰۰ دلار ضروری است.

متیو هایلند (Matthew Hyland)، بررسی‌کننده بازار رمزارزها در تحلیل خود عنوان کرد که در صورت بسته شدن کندل هفتگی بالای ۲۸۰۰ دلار، نرخ اتریوم احتمالاً به سمت محدوده ۳۵۰۰ تا ۳۶۰۰ دلار حرکت خواهد کرد که این امر باعث توسعه آلتکوین‌ها نیز خواهد شد.

در حال حاضر اتریوم در حدود ۲۷۶۴ دلار نرخ دارد و طی هفته گذشته در محدوده ۲۶۰۰ دلار معامله شده است.

بر اساس داده‌های کوین‌گلس (CoinGlass)، نزول ۶ درصدی نرخ به ۲۶۰۰ دلار می‌تواند باعث از دست رفتن ۱.۰۷ میلیارد دلار از پوزیشن‌های لانگ شود، در حالی که حرکت مشابه صعودی تنها ۴۰۰ میلیون دلار از پوزیشن‌های شورت را لیکویید خواهد کرد.

جیمی کوتس (Jamie Coutts)، بررسی‌کننده ارشد رمز ارز در ریل‌ ویژن (Real Vision)، نسبت به بالا رفتن نرخ اتریوم خوش‌بین است ولی اعتقاد دارد که به منظور تحقق این امر، فعالیت پلتفرم باید بالا رفتن پیدا کند.

کوتس همچنین در شمار عوامل اثر‌گذار در توسعه نرخ اتریوم، به توسعه پذیرش پلتفرم‌های لایه دوم و بالا رفتن نقدینگی جهانی اشاره کرد.

با این حال، بعضی تحلیلگران دیدگاه متفاوتی دارند. بومر سارگا (Boomer Saraga)، معتقد است که فعالیت‌های آن‌چین اتریوم به اوج خود رسیده و نرخ هنوز به این کارایی واکنش نشان نداده است.

نرخ اتریوم از زمان عرضه صندوق‌های ETF این رمز ارز در یک روند نزولی قرار داشته و از ۲۵ جولای تاکنون، ۱۹.۷۲ درصد نزول یافته است.

پیتر برنت (Peter Brandt)، معامله‌گر باتجربه رمز ارز، دو سناریو را برای نرخ اتر متصور شده که یکی بالا رفتن نرخ تا بالای ۲۹۶۰ دلار و دیگری نزولی شدن نرخ به ۱۶۵۰ دلار می باشد.