خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

نهنگ‌ها دوباره به دوج‌کوین هجوم آورده‌اند! روند نزولی به پایان رسیده است؟


نهنگ‌ها دوباره به دوج‌کوین هجوم آورده‌اند! روند نزولی به پایان رسیده است؟ | ایران ماین

در روزهای اخیر، فعالیت نهنگ‌های دوج‌کوین (DOGE) بالا رفته است. بر اساس گزارش‌ها، این نهنگ‌ها بیش از ۱.۴ میلیارد واحد دوج‌کوین به نرخ حدود ۱۴۰ میلیون دلار خریداری کرده‌اند که توجه جامعه‌ی کریپتو را جلب کرده و احتمال توسعه نرخ این میم‌کوین محبوب را بالا رفتن داده است.

یکی از تحلیلگران حوزه کریپتو به نام علی مارتینز (Ali Martinez)، در مورد بالا رفتن علاقه نهنگ‌ها به دوج‌کوین توییتی منتشر کرد و نموداری را به اشتراک گذاشت که بالا رفتن تعداد تراکنش‌های نهنگ‌ها در ۷۲ ساعت گذشته را نشان می‌دهد.dogecoin-whales-doge-140-million

در اوایل سال، فعالیت نهنگ‌های دوج‌کوین در سطوح بالایی قرار داشت که منجر به انباشت مقادیر زیادی از این نشان شد. در آن زمان، بازار شرایط مساعدی را تجربه می‌کرد و نرخ دوج‌کوین نیز صعودی بود. اکنون پس از توسعه ۲۲ درصدی طی ماه گذشته، این رمزارز مجدداً در آستانه صعودی چشمگیر قرار دارد.

بالا رفتن فعالیت نهنگ‌ها می‌تواند تاثیر قابل‌توجهی بر نرخ دوج‌کوین داشته باشد. در حال حاضر، مقدار خرید و فروش ۲۴ ساعته این رمز ارز بیش از ۱۲۲ درصد بالا رفته که بیانگر تغییر مثبت در نگرش سرمایه‌گذاران به این رمزارز است.

همچنین، طی ۲۴ ساعت گذشته نرخ دوج‌کوین بیش از ۱۰ درصد توسعه داشته و در هفت روز گذشته نیز افزایشی ۱۴ درصدی را تجربه کرده است.

مارتینز همچنین اشاره کرده که اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) و روند قیمتی دوج‌کوین از نزول چندماهه خارج شده و سیگنال خریدی نیز از اندیکاتور سوپرترند (SuperTrend) دریافت شده است.

مجموع این موارد بیانگر احتمال ادامه توسعه این میم‌کوین و استقبال سرمایه‌گذاران است.