خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

خیز خیره‌کننده میم‌کوین‌ها؛ ماگ‌کوین و میو در مسیر ثبت رکوردهای جدید!


خیز خیره‌کننده میم‌کوین‌ها؛ ماگ‌کوین و میو در مسیر ثبت رکوردهای جدید! | ایران ماین

با نزدیک شدن نرخ بیت‌کوین (BTC) به مرز ۶۵ هزار دلار، بخش میم‌کوین‌ها نیز رونق گرفته و نرخ بازار آن به ۵۳ میلیارد دلار نزدیک شده است. در این میان، دو میم‌کوین ماگ‌کوین (MOG) و میو (MEW) بهترین کارایی را داشته‌اند و در صورت ادامه بهبود شرایط بازار، می‌توانند به سقف‌های قیمتی جدیدی دست یابند.

ماگ‌کوین با نرخ بازار ۳۱.۶۱ میلیون دلار، یک میم‌کوین در حال توسعه است که نرخ آن طی ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۱۰.۸ درصدی به ۰.۰۰۰۰۰۲۱۲۷ دلار رسیده است. همچنین، بالا رفتن نرخ آن در هفته گذشته بیش از ۲۴ درصد بوده است.

در چارت روزانه این رمزارز، الگوی بازگشتی کف گرد مشاهده می‌شود و پنج کندل آخر آن صعودی است. روند صعودی نرخ ماگ کوین با یک الگوی ستاره صبحگاهی در نزدیکی میانگین متحرک ۵۰ روزه آغاز شد و در ادامه از کف هفتگی ۰.۰۰۰۰۰۱۳۳۲ دلار نزدیک به ۶۰ درصد افزایش کرد.mog-mew-surge-as-btc-nears-65k-

به نظر می‌رسد این میم‌کوین در آستانه رسیدن به خط گردن الگوی کف گرد در لایه ۰.۰۰۰۰۰۲۳۵۴۴ دلار قرار دارد. بر اساس سطوح فیبوناچی، این خط گردن با لایه ۱۰۰ درصد فیبوناچی یا اوج نوسان قبلی هم‌پوشانی دارد.

نرخ میم‌کوین میو با ۷.۸ درصد بالا رفتن طی ۲۴ ساعت گذشته و ۲۰.۸ درصد توسعه طی هفته گذشته به ۰.۰۰۷۳۱۷ دلار رسیده و نرخ بازاری معادل ۶۵۷.۹۶ میلیون دلار دارد. نمودار روزانه این رمزارز بیانگر یک الگوی مثلث صعودی با خط روند حمایتی طولانی‌مدت است. سقف این الگوی صعودی در لایه ۱۰۰ درصد فیبوناچی در محدوده قیمتی ۰.۰۰۷۷۳۸ دلار قرار دارد.mog-mew-surge-as-btc-nears-65k-

همچنین، کندل صعودی فعلی در حال نزدیک شدن به مقاومت پیش روی نرخ است. بر اساس سطوح فیبوناچی، در صورت غلبه بر این مقاومت، نرخ احتمالاً تا لایه ۱.۶۱۸ فیبوناچی یعنی ۰.۰۱۶۶۷۰ دلار افزایش خواهد کرد، ولی در کوتاه‌مدت لایه ۱.۲۷۲ فیبوناچی در محدوده روانی ۰.۰۱۰ دلار هدف منطقی‌تری به نظر می‌رسد.