خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

داگز کی لیست می شود؟ تاریخ عرضه نشان DOGS در بازارهای معاملاتی


داگز کی لیست می شود؟ تاریخ عرضه نشان DOGS در بازارهای معاملاتی | ایران ماین

آخرین فرصت برای کسب امتیاز از ایردراپ بازی داگز (DOGS) در تاریخ ۲۴ مرداد ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران به پایان رسید و روز پنج‌شنبه ۲۵ مرداد نیز توکنومیکس اختصاصی این نشان توسط کانال رسمی این پروژه در تلگرام اعلام شد. اکنون مهم‌ترین سؤال کاربران این بازی این است که نشان داگز کی لیست می شود. اگر شما هم بازیکن داگز هستید، این مقاله را تا انتها بخوانید تا تاریخ لیست‌شدن داگز و نحوه برداشت و خریدوفروش آن را بدانید.

نشان داگز (DOGS) چه زمانی در بازارهای معاملاتی لیست می‌شود؟

نشان داگز کی لیست می شود؟

نشان داگز (DOGS) در تاریخ ۲۶ اوت (۵ شهریور ۱۴۰۳) ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران بازارهای معاملاتی لیست می‌شود. طبق اعلام رسمی کانال داگز در تلگرام، داگز در این تاریخ در لانچ پول صرافی بایننس (Binance Launchpool)، صرافی اوکی اکس (OKX) و صرافی بای بیت (Bybit)، گیت آیو (Gate.io) و بیت‌گت (BitGet) لیست خواهد شود. دارندگان داگز می‌توانند در همان تاریخ خرید و فروش اسپات داگز را شروع کنند.

دارندگان نشان داگز می‌توانند تا تاریخ ۲۳ اوت (۲ شهریور) درخواست برداشت نشان‌های خود را به این بازارهای معاملاتی و همچنین کیف پول تلگرام (@wallet) از داخل بازی بدهند. ربات داگز همچنین اعلام کرده است که برداشت نشان‌ها به کیف پول غیرحضانتی از تاریخ ۲۶ اوت (۵ شهریور) ساعت ۱۱:۳۰ صبح به وقت تهران فعال خواهد شد.

صرافی‌های دیگری از جمله صرافی کوینکس (CoinEx) نیز اعلام کردند که به زودی خرید و فروش اسپات نشان داگز را موجود کاربران قرار خواهند داد، ولی هنوز زمان دقیقی برای این کار اعلام نکرده‌اند. صرافی ایرانی اوکی اکسچنج هم اعلام کرده است که خرید و فروش نشان داگز را به‌محض لیست‌شدن آن شروع خواهد کرد.

توکنومیکس نشان داگز

نشان داگز کی لیست می شود؟

بر اساس اعلام رسمی کانال داگز کامیونیتی (DOGS Community) در روز ۲۵ مرداد، ۵۵۰ میلیارد نشان داگز عرضه خواهد شد. از این میزان، ۸۱.۵ درصد به کاربران این ایردراپ اختصاص داده می‌شود که بیشتر آن به کاربران فعال در ربات تلگرامی داگز تعلق می‌گیرد و مابقی به عنوان پاداش بین سایر اعضای جامعه توزیع خواهد شد. ۱۷.۵ درصد باقی‌مانده نیز به توسعه پروژه، پاداش تیم و تأمین نقدینگی در بازارهای معاملاتی اختصاص می‌یابد. همچنین بخش عمده‌ای از نشان‌های مربوط به تیم به مدت ۱۲ ماه قفل خواهد شد.

خلاصه توکنومیکس نشان داگز:

  • مجموع عرضه: ۵۵۰ میلیارد نشان
  • سهم کاربران: ۸۱.۵ درصد به جامعه اختصاص یافته که ۷۳ درصد از آن به طور خاص برای کاربران قدیمی تلگرام (Telegram OGs) است.
  • سهم تیم و توسعه پروژه: ۱۰ درصد
  • نقدینگی و فعالیت‌های لیست شدن در بازارهای معاملاتی: ۸.۵ درصد

به این ترتیب، حدود ۳۲۷ میلیارد نشان به کاربران تلگرام که در این بازی فعالیت کرده‌اند تعلق می‌گیرد.

لیست شدن نشان داگز در صرافی بایننس

کانال تلگرامی داگز اعلام کرد که نشان این بازی در تاریخ ۵ شهریور در لانچ‌پول صرافی بایننس لیست خواهد شد. طبق نظرسنجی اخیر با بیش از ۱.۶ میلیون کمپانی‌کننده، صرافی بایننس با ۴۵ درصد آرا به عنوان پلتفرم ترجیحی برای معامله نشان داگز انتخاب شده است. صرافی بای بیت و تلگرام به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند.

نکته قابل توجه این است که بایننس همیشه زمان بیشتری برای لیست کردن پروژه‌های جدید، به‌ویژه آنهایی که خود صرافی توسعه نداده است، صرف می‌کند. همچنین، معامله داگز در این صرافی نیازمند تکمیل فرایند احراز هویت (KYC) است که برای کاربران ایرانی ممکن نیست. بعضی از پروژه‌ها برای لیست شدن در صرافی به یک بازخورد خوب از جامعه نیاز دارند و پروژه‌ای که بیشترین بازخورد مثبت را داشته باشد، امکان دارد برای لیست شدن در این صرافی انتخاب شود.

نشان داگز در بازار پیش از عرضه (Premarket)

نشان داگز در حال حاضر در بازار پیش از عرضه (Premarket) صرافی بیت گت با نرخ ۰.۰۰۱ دلار معامله می‌شود. نکته‌ای که باید در نظر داشت این است که هرچند نرخ فعلی نشان‌های داگز امکان دارد برای بعضی جذاب باشد، ولی باید توجه داشت که نرخ داگز در بازار اسپات صرافی‌های متمرکز لزوماً با این نرخ معامله نخواهد شد و امکان دارد نرخ آن کمتر از بازار پیش از عرضه فعلی باشد.

همچنین با وجود اینکه صرافی‌های خارجی متعددی در صدد لیست کردن این نشان هستند، کاربران ایرانی به دلیل محدودیت‌های موجود احتمالاً نمی‌توانند در این بازارهای معاملاتی فعالیت کنند. در ادامه راه‌ امن خرید و فروش نشان داگز در یک پلتفرم‌ داخلی را معرفی خواهیم کرد.

اوکی اکسچنج ، اولین صرافی خرید و فروش داگز (DOGS) در ایران

اگرچه طبق اطلاعیه رسمی تیم داگز، این رمز ارز به زودی در صرافی‌های بین‌المللی لیست خواهد شد، کاربران ایرانی معمولاً امکان معامله در این پلتفرم‌های خارجی را ندارند. با این حال، آن‌ها می‌توانند از تاریخ ۵ شهریور و همزمان با عرضه این نشان، داگز را در صرافی رمز ارز اوکی اکسچنج خرید و فروش کنند.

نشان داگز کی لیست می شود؟
خرید و فروش نشان داگز (DOGS) در صرافی اوکی اکسچنج

کاربران این صرافی می‌توانند در بخش تبادل سریع، نرخ نشان داگز را مشاهده و برای خرید یا فروش آن اقدام کنند. اکنون با نصب اپلیکیشن اوکی اکسچنج و تکمیل مراحل احراز هویت، می‌توانید جزو اولین افرادی باشید که در ایران رمز ارز داگز را به فروش می‌رسانند.

سؤالات متداول

نرخ نشان داگز چقدر است؟

نشان داگز هنوز لیست نگردیده و نرخ آن مشخص نیست. اگرچه این نشان در بازار پیش از عرضه در حال معاملله است، ولی نرخ دقیق آن پس از لیست‌شدن و شروع خرید و فروش اسپات مشخص می‌شود.

نشان داگز کی لیست میشه؟

داگز در تاریخ ۲۶ اوت (۵ شهریور) در صرافی‌های بایننس، اوکی اکس، بایت بیت، گیت آیو و بیت گت لیست می‌شود.

از کجا داگز بخریم؟

به‌محض لیست‌شدن داگز در بازارهای معاملاتی، همه کاربران این صرافی می‌توانند نشان داگز را بخرند.

نحوه خرید و فروش داگز برای ایرانی‌ها چگونه است؟

کاربران ایرانی دارنده داگز می‌توانند از صرافی‌هایی که هنوز به ایرانیان سرویس ها می‌دهند برای خرید و فروش این نشان استفاده کنند. همچنین، صرافی ایرانی اوکی اکسچنج هم اعلام کرده است که نشان داگز را لیست خواهد کرد.