خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

در هفته دوم سپتامبر، نهنگ‌ها کدام رمزارزها را انباشت کردند؟


در هفته دوم سپتامبر، نهنگ‌ها کدام رمزارزها را انباشت کردند؟ | ایران ماین

در هفته دوم سپتامبر ۲۰۲۴، فعالیت معاملاتی در بازار رمزارزها کمی بالا رفتن داشت و نرخ کل بازار جهانی ۳.۳۰ درصد توسعه کرد. در این میان، این بالا رفتن خوش‌بینی باعث شد توجه نهنگ‌های بازار به بعضی دارایی‌ها جلب شود.

رمز ارز تون‌کوین (TON) این هفته با توسعه نرخ قابل‌توجه بیش از ۲۵ درصدی روبرو شد. پس از اینکه پاول دورف، مدیر اجرایی تلگرام، راجع به دستگیری خود در فرانسه صحبت کرد، نرخ این آلت‌کوین صعود کرد.

در حال حاضر نرخ تون‌کوین با ۴.۱۶ درصد بالا رفتن نسبت به روز گذشته، در محدوده ۵.۷۷ دلاری قرار دارد. در این میان، تعداد آدرس‌های نهنگ‌هایی که بین ۱,۰۰۰ تا ۱۰۰,۰۰۰ تون‌کوین دارند به ۱۲۱۹ رسیده است که بالاترین میزان در ۳۰ روز اخیر است.

اتریوم (ETH) نیز توجه زیادی از طرف نهنگ‌های بازار به خود جلب کرده است. جریان خالص نهنگ‌های اتریوم این هفته ۱۰۹ درصد بالا رفتن داشته است. این نهنگ‌ها، آدرس‌هایی هستند که بیش از ۰.۱ درصد از عرضه در جریان اتریوم را در اختیار دارند.

اگرچه اتریوم در لایه ۲,۴۵۰ دلار با مقاومت روبه‌رو است، ولی نهنگ‌ها همچنان به خرید ادامه می‌دهند و امیدوارند که نرخ بالا رفتن یابد و به ۲,۷۸۳ دلار برسد. در حال حاضر اتریوم با بیش از ۳ درصد بالا رفتن روزانه، در محدوده ۲۴۲۲ دلار معامله می‌شود.

هوش مصنوعی فوق‌هوشمند (FET) این هفته با توسعه ۲۷.۱۸ درصدی روبه‌رو شد. گزارش‌ها حاکی از آن است که اوپن‌ای‌آی (OpenAI) قصد دارد مبلغ ۶.۵ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری جدید جذب کردن کند و همین امر موجب جلب توجه بازار شد.

شایان ذکر است، تعداد آدرس‌های نهنگ‌های FET که بین ۱۰,۰۰۰ تا ۱,۰۰۰,۰۰۰ نشان دارند، ۱۱ درصد بالا رفته و به ۷۶۳ آدرس رسیده است.