خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

دوج‌کوین در مدار افزایش! توییت ایلان ماسک و انباشت نهنگ‌ها مقدمه یک جهش بزرگ‌اند؟


دوج‌کوین در مدار افزایش! توییت ایلان ماسک و انباشت نهنگ‌ها مقدمه یک جهش بزرگ‌اند؟ | ایران ماین

نرخ دوج‌کوین (DOGE) طی هفت روز گذشته توسعه چشمگیری معادل ۲۹ درصد را تجربه کرده و در کنار این بالا رفتن نرخ، جریان خالص به آدرس نهنگ‌ها نیز ۱۸۵۶ درصد بالا رفته است.

این شاخص بیانگر تغییرات در پوزیشن نهنگ‌ها بوده و بالا رفتن آن به معنی انباشت بیشتر یک دارایی‌ توسط سرمایه‌گذاران بزرگ است.

بهبود احساسات معامله‌گران نسبت به دوج‌کوین باعث شده که این رمز ارز کارایی بهتری نسبت به ۵۰ رمز ارز برتر بازار داشته باشد. در همین راستا، طی هفته گذشته، بحث‌های مربوط به این نشان نیز به بالاترین لایه خود در ۵ ماه اخیر رسیده است.

یکی از عوامل تاثیرگذار در این توسعه، توییت جنجالی ایلان ماسک بود که در پلتفرم‌های اجتماعی سروصدای زیادی به پا کرد. او پس از اعلام ممنوعیت پرتاب موشک‌های کمپانی اسپیس‌اکس از کالیفرنیا، بیان داشت که در صورت انتخاب ترامپ، دپارتمان بالا رفتن کارایی دولت (D.O.G.E) این مشکل را حل خواهد کرد.

در زمان نگارش این خبر، نرخ دوج‌کوین با افتی ۱.۵۴ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۱۴۳ دلار رسیده است. با این حال، توسعه هفته اخیر باعث شده که بعضی سطوح کلیدی، از جمله میانگین‌های متحرک ساده ۵۰ و ۱۰۰ هفته‌ای، به ترتیب در محدوده ۰.۱۱۹۶ و ۰.۰۹۷۰ دلار، به سطوح حمایتی تبدیل شوند.dogecoin-skyrockets-1856-in-netflows-as-whales-trigger-massive-moves

در حال حاضر، نرخ بازار دوج‌کوین ۲۰.۸۳ میلیارد دلار می باشد که آن را به هشتمین رمز ارز برتر بازار تبدیل می‌کند.