خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

راکی ربیت بالاخره در بازارهای معاملاتی لیست شد! نرخ هر نشان RBTC چقدر است؟


راکی ربیت بالاخره در بازارهای معاملاتی لیست شد! نرخ هر نشان RBTC چقدر است؟ | ایران ماین

نشان RBTC بازی تلگرامی راکی ربیت (Rocky Rabbit) از امروز ۲۳ سپتامبر، ساعت ۸ به وقت UTC، در صرافی‌های کوکوین (KuCoin)، گیت (Gate)، بیت‌گت (Bitget)، مکسی (MEXC) و بینگ‌ایکس (BingX) عرضه شده است.

در زمان نگارش این خبر، نشان RBTC با نرخ ۰.۰۰۰۰۰۷۶ دلار در صرافی بیت‌گت معامله می‌شود.RBTC

علاوه بر این، بر اساس اطلاعیه جدید تیم توسعه‌دهنده، نسخه جدید مینی‌اپ این پروژه قبل از لیست شدن نشان آن در بازارهای معاملاتی، موجود قرار گرفته است. کاربران اکنون می‌توانند با ورود به اپلیکیشن، موجودی و جزییات ایردراپ خود را مشاهده کنند.

به گفته تیم راکی ربیت، ۴۵ درصد از نشان‌های کاربرانی که فرآیند واجد شرایط شدن را کامل نکرده‌اند، به صورت دائمی سوزانده شده است. شرایط بازپس‌گیری نشان‌های باقی‌مانده برای این کاربران نیز به زودی اعلام خواهد شد.

طبق گزارش‌ها، فرآیند برداشت به صورت مرحله‌ای و بر اساس تاریخ و زمان تکمیل شرایط انجام می‌شود. به منظور حفظ عدالت، کاربرانی که زودتر این مراحل را کامل کرده‌اند، در اولویت برداشت قرار خواهند گرفت تا از مشکلات ناشی از تراکم پلتفرم جلوگیری شود.

در این میان، کاربران همچنین می‌توانند از نشان‌های خود برای کمپانی در رقابت‌ها و کسب پاداش استفاده کنند. در واقع، اکنون شما می‌توانید موجودی خود را ارزیابی کرده و تصمیم بگیرید که در ادامه بازی‌ها کمپانی کرده و نشان‌های بیشتری کسب کنید یا دارایی خود را به صورت کامل برداشت نمایید.

دسترسی به بازی‌های جدید پس از نزول حجم اولیه کاربران، در چند ساعت آینده فعال خواهد شد.

راکی ربیت به کاربران توصیه کرده که به منظور بهره‌مندی از مزایای آتی، مانند دسترسی به ویژگی‌های انحصاری و رویدادها، از فروش نشان‌های خودداری کنند.

در نهایت، لازم به ذکر است که به دلیل وقوع نقض امنیتی اخیر در صرافی بینگ‌ایکس و تعلیق خرید و فروش آن، فهرست شدن نشان RBTC در این صرافی به تأخیر افتاده است، ولی این نشان در سایر صرافی‌های متمرکز موجود خواهد بود.