خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

رقابت بر سر انباشت بیت‌کوین شدت گرفت؛ کمپانی‌های آلمانی هم به میدان آمدند!


رقابت بر سر انباشت بیت‌کوین شدت گرفت؛ کمپانی‌های آلمانی هم به میدان آمدند! | ایران ماین

کمپانی آلمانی سامارا (Samara AG) اخیراً اعلام کرده که قصد دارد بیت‌کوین بیشتری به سبد دارایی‌های خود اضافه کند. این خبر همزمان با عبور نرخ بیت‌کوین از مقاومت ۶۴ هزار دلار منتشر شده و خوش‌بینی زیادی در بازار ایجاد کرده است.

سامارا در گزارشی جدید از برنامه‌هایش برای بالا رفتن ذخایر بیت‌کوین خود خبر داده است. این کمپانی قصد دارد با عرضه اوراق قرضه به نرخ ۳۰ میلیون یورو، بیت‌کوین بیشتری خریداری کند و به یکی از فعالان اصلی در حوزه کریپتو تبدیل شود.

این اقدام باعث شده که سامارا در میان علاقه‌مندان به بازار رمزارزها محبوبیت بیشتری پیدا کند.

پاتریک لاوری (Patrick Lowry)، مدیر عملیاتی سامارا، ضمن استقبال از این تحول، تأکید کرد که کمپانی او به نگهداری و بالا رفتن ذخایر بیت‌کوین متعهد است.

او همچنین افزود که هدف سامارا رسیدن به لایه دارایی‌های بیت‌کوین کمپانی مایکرواستراتژی است و گفت:

در همین حال، مایکل سیلور، مدیر عملیاتی کمپانی مایکرواستراتژی، نیز در مصاحبه‌ اخیر خود اعلام کرده که هدف او تبدیل مایکرواستراتژی به بزرگ‌ترین بانک بیت‌کوین است. پس از این خبر، نرخ سهام این کمپانی (MSTR) به شکل قابل‌توجهی صعود کرد.

تصمیم سامارا برای بالا رفتن ذخایر بیت‌کوین در زمانی انجام می‌شود که بازار رمزارزها با بازگشت اعتماد معامله‌گران مواجه شده است.

در زمان نگارش این خبر، نرخ بیت‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته ۳.۵ درصد بالا رفته و به ۶۴,۸۵۰ دلار رسیده است. همچنین، مقدار خرید و فروش آن با جهشی ۸۱ درصدی به ۲۹.۳۱ میلیارد دلار بالا رفته است.

این تغییرات مثبت، در کنار پیش‌بینی بالا رفتن نرخ بیت‌کوین تا ۹۲ هزار دلار در ماه نوامبر، خوش‌بینی زیادی را به بازار رمزارزها تزریق کرده است.