خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

رهاسازی ۶۴ میلیون نشان سویی، فرصتی برای خرید یا زمانی برای فروش؟


رهاسازی ۶۴ میلیون نشان سویی، فرصتی برای خرید یا زمانی برای فروش؟ | ایران ماین

همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، بلاکچین لایه ۱ سویی (SUI) امروز ۱ اکتبر، ۶۴.۱۹ میلیون نشان به نرخ بیش از ۱۰۰ میلیون دلار، معادل ۲.۴۰ درصد از عرضه کل در جریان خود را آزاد خواهد کرد. این موضوع باعث بالا رفتن توجه سرمایه‌گذاران به سویی شده است.

معمولاً رهاسازی نشان‌ها منجر به نوسانات شدید و حتی نزولی شدن نرخ می‌شود، ولی تحلیل‌ها نشان می‌دهند که احتمال افت شدید نرخ سویی کم است و حتی امکان دارد پس از این رویداد، نرخ این نشان بالا رفتن یابد.

در ۳۰ روز گذشته، نرخ سویی توسعه ۱۱۵ درصدی داشته است که بیشتر به دلیل راه‌اندازی صندوق تراست سویی (SUI Trust) توسط کمپانی سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل بوده است.

علاوه بر این، نرخ کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در پلتفرم سویی به بالاترین حد خود رسیده که نشان از بالا رفتن اعتماد به پتانسیل این آلت‌کوین دارد.

در این میان، شاخص قدرت خریداران و فروشندگان (BBP) هم نشان می‌دهد که در حال حاضر، خریداران کنترل بازار را در دست دارند.

در زمان نگارش این خبر، نرخ سویی با ۷.۷۸ درصد توسعه روزانه، به محدوده ۱.۸۸ دلار رسیده است. مقدار خرید و فروش روزانه این رمزارز نیز با ۳.۷۷ درصد بالا رفتن به حدود ۸۴۵ میلیون دلار رسیده که نشانه‌ای از ادامه رالی صعودی است.

در نمودار روزانه جفت ارز SUI/USD، این آلت‌کوین همچنان قدرت بالایی را نشان می‌دهد. میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه بالاتر از میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه قرار گرفته که بیانگر ادامه روند صعودی است.

با این حال، لایه ۱.۹۰ دلار از نظر تاریخی به عنوان یک مقاومت مهم شناخته می‌شود و معامله‌گران باید به این لایه توجه ویژه‌ای داشته باشند.sui-price-prediction-token-unlock

اگر سویی بتواند از مقاومت ۱.۹۰ دلار عبور کند، نرخ آن احتمالاً به ۲.۱۰ دلار خواهد رسید. ولی در صورت فروش گسترده و برداشت سود توسط معامله‌گران، امکان دارد نرخ تا ۱.۴۵ دلار نزول یابد.