خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

رونمایی از هوش مصنوعی اپل در آیفون ۱۶! نشان‌های AI به زودی صعودی می‌شوند؟


رونمایی از هوش مصنوعی اپل در آیفون ۱۶! نشان‌های AI به زودی صعودی می‌شوند؟ | ایران ماین

اپل با معرفی آیفون ۱۶ و اضافه کردن ویژگی‌های هوش مصنوعی، امکان دارد موج صعودی جدیدی را در بازار رمزارزها مرتبط با هوش مصنوعی ایجاد کند.

فروش آیفون در دو فصل گذشته روند نزولی داشته است. با این حال، امروز می‌تواند لحظه‌ای باشد که اپل به‌طور رسمی به دنیای هوش مصنوعی مولد وارد می‌شود. این غول فناوری قصد دارد با معرفی اپل اینتلیجنس (Apple Intelligence) به رقابت با کمپانی‌هایی مثل مایکروسافت و گوگل بپردازد.

در کنفرانس WWDC که در ژوئن برگزار شد، معرفی این تکنولوژی باعث بالا رفتن ۱۵ درصدی نرخ سهام اپل شد. اکنون، این کمپانی اپل اینتلیجنس را به‌ عنوان یکی از ویژگی‌های کلیدی در جدیدترین گوشی‌های خود قرار داده و تحلیلگران روی بالا رفتن فروش با این قابلیت منحصربه‌فرد شرط‌بندی کرده‌اند.

در هفته گذشته، با سقوط ۱۵ درصدی سهام انویدیا (Nvidia)، حجم فروش شدیدی بر روی ارزهای دیجیتال مرتبط با هوش مصنوعی وارد شد. با این حال، انتظار می‌رود که معرفی هوش مصنوعی اپل بتواند این روند نزولی را تغییر داده و باعث احیای این گروه از رمزارزها شود.

حرکت اپل برای ورود به دنیای هوش مصنوعی مولد، کاربران آیفون، آیپد و مک را هدف قرار داده و احتمالاً تمام محصولات نرم‌افزاری این کمپانی، از جمله مکالمات پیامکی، بهبود تجربه کاربری سیری و نمایش ایمیل‌های اولویت‌دار در اپلیکیشن ایمیل، تحت اثر قرار خواهد گرفت.

با بالا رفتن اهمیت هوش مصنوعی در دنیای تکنولوژی، ارزهای دیجیتال مرتبط با این حوزه طی سال گذشته توسعه چشمگیری داشته‌اند. در همین راستا، رمزارزهایی مانند نیر استاندارد (NEAR)، اینجکتیو (INJ) و فچ.ای‌آی (FET) بهره‌وری بین ۱۰۰ تا ۳۵۰ درصدی را در نمودارهای سالانه ثبت کرده‌اند.

رقابت غول‌های فناوری در زمینه هوش مصنوعی احتمالاً در آینده تسلط نشان‌های هوش مصنوعی در بازار را بالا رفتن خواهد داد.