خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

رکوردزنی حیرت‌انگیز نِیرو اتریوم! توسعه ۵۵۰۰ درصدی NEIRO تنها آغاز ماجراست؟


رکوردزنی حیرت‌انگیز نِیرو اتریوم! توسعه ۵۵۰۰ درصدی NEIRO تنها آغاز ماجراست؟ | ایران ماین

میم‌کوین فرست نیرو آن اتریوم (NEIRO) در هفته‌های اخیر توسعه چشمگیری را تجربه کرده و نرخ آن طی یک ماه گذشته، بیش از ۵۵۰۰ درصد بالا رفته است.

نرخ این نشان روز شنبه ۱۲ اکتبر به سقف تاریخی جدیدی در محدوده ۰.۰۰۲۲ دلار رسید، ولی پس از آن با نزول روبرو شد و در حال حاضر، در محدوده ۰.۰۰۲۰ دلار معامله می‌شود.neiro-price-climbs-to-new-all-time-high

با توجه به اینکه بسیاری از معامله‌گران در حال برداشت سود خود هستند، احتمالاً نرخ این نشان در کوتاه‌مدت با نزول بیشتری مواجه خواهد شد. ولی این نزول تا کجا ادامه خواهد داشت؟

شاخص قدرت نسبی (RSI) در نمودار روزانه، عدد ۷۴.۶۵ را نشان می‌دهد که به معنای اشباع خرید در بازار است. از این رو، امکان دارد به زودی شاهد یک اصلاح قیمتی باشیم.

همچنین، بعضی از دارندگان نِیرو شروع به برداشت سود کرده‌اند که این موضوع در نزول شاخص گردش پول چایکین (CMF) نیز نمایان است. در حال حاضر، این شاخص با مقدار منفی ۰.۰۱، ضعف بازار را نشان می‌دهد و اگر به منفی ۰.۰۲ برسد، حجم فروش بالا رفتن خواهد یافت.

شاخص سود باز (Open Interest) نیز که از ابتدای ماه ۱۸۶ درصد توسعه کرده و به بالاترین لایه خود در ۲۰۹ میلیون دلار رسیده، بیانگر شرایط اشباع بازار است. به همین دلیل، این احتمال وجود دارد که نرخ این نشان در ادامه با اصلاح یا تثبیت روبرو شود.

بر اساس سطوح فیبوناچی اصلاحی، اگر فشار خرید نزول پیدا کند، نرخ نِیرو امکان دارد بیش از ۵۰ درصد نزول یابد و به لایه حمایتی مهم ۰.۰۰۰۸۵ دلار برسد.

ولی اگر روند صعودی ادامه پیدا کند، نرخ NEIRO امکان دارد به سقف تاریخی ۰.۰۰۲۲ دلار بازگردد و حتی از آن فراتر رود.