خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

سلسیوس در حال تحقق وعده‌ها؛ ۲.۵ میلیارد دلار از مطالبات پرداخت شد!


سلسیوس در حال تحقق وعده‌ها؛ ۲.۵ میلیارد دلار از مطالبات پرداخت شد! | ایران ماین

کمپانی وام‌دهی رمز ارز سلسیوس نتورک (Celsius Network) که پیش‌تر اعلام ورشکستگی کرده بود، موفق شده که با وجود چالش‌های متعدد در فرآیند بازپرداخت، دو سوم از مطالبات طلبکاران خود را پرداخت کند.

روز دوشنبه، مدیر طرح بازپرداخت سلسیوس اولین گزارش وضعیت توزیع وجوه را به دادگاه ورشکستگی ایالات متحده در ناحیه جنوبی نیویورک ارائه داد. بر اساس این گزارش، تا آگوست ۲۰۲۴، سلسیوس بیش از ۲.۵ میلیارد دلار از مطالبات طلبکاران واجد شرایط را پرداخت کرده است.

طبق گزارش‌ها، مدیر طرح بازپرداخت طی هفت ماه گذشته تلاش کرده تا توزیع وجوه را بدون مشکل انجام دهد و به هرگونه سوال یا مشکل مشتریان سلسیوس رسیدگی کند.

این برنامه بازپرداخت به عنوان یکی از پیچیده‌ترین و بلندپروازانه‌ترین فرآیندهای توزیع مطالبات در میان پرونده‌های ورشکستگی شناخته می‌شود.

برنامه بازپرداخت شامل توزیع ارزهای دیجیتال، پول نقد و سهام است که از طریق پلتفرم‌هایی مانند کوین‌بیس، پی‌پال (PayPal) و ونمو (Venmo) انجام می‌شود.

به طور کلی، حدود ۳۷۵ هزار طلبکار از بیش از ۱۶۵ کشور مختلف واجد شرایط بازپرداخت بوده‌اند که این موضوع پیچیدگی فرآیند را بالا رفتن داده است.

از تاریخ ۳۱ ژانویه، سلسیوس مطالبات ۲۵۱ هزار نفر از طلبکاران خود را تسویه کرده که تقریباً دو سوم از کل طلبکاران واجد شرایط را شامل می‌شود.

در دو هفته اول برنامه، طلبکاران سلسیوس تقریباً ۶۵ درصد از کل مطالبات خود را دریافت کردند و از ماه مارس، این کمپانی فرآیند تسویه با طلبکاران باقی‌مانده را آغاز کرده است.