خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

سود یک نهنگ با فروش شیبا و خرید این رمزارز!


سود یک نهنگ با فروش شیبا و خرید این رمزارز! | ایران ماین

ماهیت بازار کریپتو به نوعی است که نرخ یک رمز ارز می‌تواند در لحظه به شدت توسعه کند و در مدت کوتاهی نیز به صفر برسد. همین امر باعث شده که معامله‌گران به دنبال راهکارهایی برای حفظ سود خود باشند.

یکی از نهنگ‌های رمز ارز نیز به همین دلیل، دارایی‌های خود را از نشان‌های شیبا (SHIB) به نشان فچ‌.ای‌آی (FET) تبدیل کرده و از این طریق، سرمایه‌گذاری زیان‌ده خود را سودده کرده است.

بر اساس اطلاعات پلتفرم تحلیلی لوک‌آن‌چین (Lookonchain)، نهنگ مذکور ۲۵۵.۶۲ میلیارد نشان SHIB (به نرخ ۳.۵ میلیون دلار) را به ۳.۱۱۴ میلیون نشان FET تبدیل کرده است تا زیان ۴۵.۹ درصدی خود را جبران کند.

این نهنگ که پیش‌تر با خرید و فروش شیبا سود قابل‌توجهی کسب کرده بود، به دلیل شرایط نامساعد بازار دچار زیان شد و به خرید و فروش سودآور دیگر روی آورد.

در حالی که شیبا یکی از محبوب‌ترین میم‌کوین‌ها است، اما به دلیل نرخ کم و عرضه بالا، کارایی محدودی دارد. از طرفی، FET یک رمز ارز مبتنی بر هوش مصنوعی است که به دلیل تمرکز بر این حوزه، فرصت‌های سودآوری مطلوبی را فراهم می‌کند.

در زمان این معامله، شیبا طی یک ماه گذشته بیش از ۱۵ درصد از نرخ خود را از دست داده بود. در مقابل، FET با توسعه ۶ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته و ۱۴ درصدی پس از معامله، به یک سرمایه‌گذاری سودآور برای این نهنگ تبدیل شد.