خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

سولانا در آستانه جهش بزرگ؛ آیا بریک‌اوت نرخ را به ۲۰۰ دلار می‌رساند؟


سولانا در آستانه جهش بزرگ؛ آیا بریک‌اوت نرخ را به ۲۰۰ دلار می‌رساند؟ | ایران ماین

سولانا در آستانه جهش بزرگ؛ آیا بریک‌اوت نرخ را به ۲۰۰ دلار می‌رساند؟

پس از بازیابی قدرتمند بیت‌کوین به مرز ۶۹۰۰۰ دلار، بازار آلت‌کوین‌ها نیز رونق گرفت و در این میان نرخ سولانا (SOL) بهبود یافته است. سولانا توانسته خود را در محدوده قیمتی بالاتر از ۱۵۰ دلار ثابت نگه دارد که بیانگر علاقه روزافزون سرمایه‌گذاران به این رمز ارز است.

اکنون سؤال این است که آیا سولانا می‌تواند تا پایان سه‌ماهه چهارم سال به ۲۰۰ دلار بازگردد یا با مقاومت قوی مواجه شده و نزولی شدن نرخ را تجربه خواهد کرد.

در هفته گذشته، نرخ سولانا بالا رفتن چشمگیری داشته و در نزدیکی خط مقاومت الگوی مثلثی که از ماه سپتامبر شکل گرفته بود، در حال حرکت است.solana-price-confirms-breakout-sol-price-to-retest-180-this-uptober

این آلت‌کوین در هفته گذشته حدود ۷ درصد و طی ماه گذشته ۱۱.۶۷ درصد بالا رفته است. در حال حاضر، سولانا با بهره‌وری بیش از ۴۱ درصدی از ابتدای سال تاکنون (YTD) و نرخ بازار ۷۲.۷۳ میلیارد دلار، در جایگاه پنجم ارزهای دیجیتال قرار دارد.

از نگاه تحلیل تکنیکال، نرخ سولانا در بازه زمانی روزانه توسط میانگین متحرک نمایی ۵۰ و ۲۰۰ روزه (EMA) پشتیبانی می‌شود. این موضوع بیانگر یک چشم‌انداز صعودی قوی برای این رمز ارز است.

علاوه بر این، شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز بالاتر از نقطه میانی قرار دارد و بیانگر بالا رفتن فشار خرید و نزول حجم فروش است که احتمال ادامه روند صعودی را ارتقا می‌کند.

اکنون اگر گاوها به شتاب خود ادامه دهند و نرخ از الگوی مثلث به طرف بالا خارج شود، سولانا امکان دارد به محدوده مقاومتی ۱۶۰ دلار برسد و در صورت تثبیت، تا ۱۸۰ و حتی ۲۰۰ دلار پیش برود.

ولی اگر حجم فروش بیشتر شود و خرس‌ها دوباره قدرت بگیرند، احتمال دارد که نرخ به سمت لایه حمایتی ۱۲۷ دلار نزول یابد.