خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

بررسی سیگنال‌های صعودی بیت‌تنسور؛ تحلیلگران هدف ۷۰۰ دلار را پیش‌بینی می‌کنند!


بررسی سیگنال‌های صعودی بیت‌تنسور؛ تحلیلگران هدف ۷۰۰ دلار را پیش‌بینی می‌کنند! | ایران ماین

رمز ارز بیت‌تنسور (TAO) با توسعه بیش از ۶۰ درصدی نرخ خود در یک ماه گذشته، به دلیل بالا رفتن علاقه به نشان‌های هوش مصنوعی، توجه زیادی را به خود جلب کرده است. با این حال، فشار توزیع همچنان دلواپسی‌هایی را به همراه دارد که امکان دارد بر روند صعودی این رمزارز اثر بگذارد.

بر اساس داده‌های موجود، شاخص انباشت/توزیع (A/D) بیت‌تنسور منفی است، به این معنی که حجم فروش بیشتر از خرید است.

وضعیت این شاخص، که ترکیبی از مقدار خرید و فروش و حرکت نرخ است، نشان می‌دهد که در کوتاه‌مدت امکان دارد نرخ بیت‌تنسور با مقاومت مواجه شود. ولی اگر این شاخص به سمت مثبت تغییر کند و علاقه به خرید دوباره بالا رفتن یابد، احتمال دارد روند نزولی معکوس شده و نرخ بیت‌تنسور دوباره توسعه کند.

در همین حال، شاخص قدرت نسبی (RSI) بیت‌تنسور در حال حاضر در محدوده ۶۰ قرار دارد که بیانگر توسعه تقاضا برای خرید و بالا رفتن تمایل صعودی در بازار است.

این شاخص سرعت و تغییرات نرخ را اندازه‌گیری می‌کند و بر اساس وضعیت فعلی آن، نرخ هنوز به محدوده اشباع خرید نرسیده و فضای بیشتری برای توسعه دارد.

در حال حاضر، نرخ بیت‌تنسور در محدوده ۵۵۶ دلار و بالاتر از میانگین‌های متحرک نمایی (EMA) قرار دارد که یک هم‌راستایی صعودی بین آنها مشاهده می‌شود.

این افزایش و بالا رفتن شکاف بین EMAها بیانگر ادامه روند افزایشی نرخ و حرکت رو به توسعه آن است.bittensor-tao-price-new-price-surge

به گفته تحلیلگران، اگر بیت‌تنسور بتواند این روند را حفظ کرده و از بالا رفتن علاقه به ارزهای دیجیتال مرتبط با هوش مصنوعی بهره‌مند شود، امکان دارد برای نخستین بار از آوریل ۲۰۲۴، نرخ آن به بالای ۶۰۰ دلار برسد.

در ادامه، عبور از نقطه مقاومت اصلی ۶۲۵ دلار می‌تواند نرخ را بیشتر بالا ببرد و احتمالاً به ۷۰۰ دلار برساند، که به معنای یک بالا رفتن ۲۶ درصدی از نرخ کنونی آن است.

ولی اگر حجم فروش ادامه یابد و شاخص انباشت/توزیع منفی‌تر شده و شاخص RSI نیز وارد محدوده اشباع خرید (بالای ۷۰) شود، احتمال اصلاح نرخ و افت آن تا لایه ۲۸۴ دلار وجود دارد.