خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

سویی در اوج؛ رکوردشکنی جدید نرخ و پیش‌بینی‌ها برای افزایش به ۵ دلار!


سویی در اوج؛ رکوردشکنی جدید نرخ و پیش‌بینی‌ها برای افزایش به ۵ دلار! | ایران ماین

نرخ سویی (SUI) در اوایل خرید و فروش امروز پس از عبور از ۲ دلار، با قدرت به سمت ثبت سقف جدیدی در ۲.۳۶ دلار حرکت کرد. این بالا رفتن نرخ باعث خوش‌بینی معامله‌گران نسبت به آینده شده و به نظر می‌رسد که روند صعودی این رمزارز ادامه خواهد داشت.

بسیاری از تحلیلگران، توسعه اخیر سویی را با بالا رفتن نرخ سولانا (SOL) در سال ۲۰۲۱ مقایسه می‌کنند، که در آن زمان به بیش از ۲۲۰ دلار رسید. در پی بالا رفتن اخیر، اهدافی مانند ۲.۵ تا ۲.۵۵ دلار برای نرخ سویی مطرح شده است.

قدرت خریداران به‌خوبی در کانال صعودی تشکیل‌شده در چارت نرخ سویی مشخص است. با رسیدن به مقاومت پیش رو و ایجاد سقف جدید، امکان دارد یک اصلاح جزئی تا خط میانی کانال اتفاق بیفتد.

اندیکاتور استوکاستیک آر‌اس‌آی (StochRSI) در حال حرکت به سمت پشتیبانی پایین‌تر است و اندیکاتور مکدی (MACD) کوتاه‌مدت نیز نزول فشار خرید را نشان می‌دهد که امکان دارد باعث افت نرخ تا ۲.۱۶ دلار طی چند روز آینده شود.after-a-new-ath-sui-price-aims-at-another-20-rise-will-it-reach-5-in-2024

با این حال، در صورت بازگشت قدرت خریداران، احتمال یک جهش قوی وجود دارد که می‌تواند به تشکیل سقف جدیدی بالای ۲.۴ دلار منجر شود. در دیدگاه بلندمدت نیز، انتظار می‌رود که نرخ سویی تا پایان ماه به ۳ دلار و تا پایان سال به ۵ دلار برسد.