خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

غول‌های مالی جهان به اولانچ چشم دوخته‌اند؛ رونمایی از صندوق‌های جدید برای AVAX!


غول‌های مالی جهان به اولانچ چشم دوخته‌اند؛ رونمایی از صندوق‌های جدید برای AVAX! | ایران ماین

کمپانی مدیریت دارایی‌های دیجیتال گری‌اسکیل با معرفی یک صندوق جدید برای رمز ارز اولانچ (AVAX)، دامنه سرمایه‌گذاری‌های کریپتویی خود را گسترش داده است. این صندوق جدید که تمرکز آن به‌طور خاص بر روی اولانچ است، ساختار مشابهی با دیگر صندوق‌های سرمایه‌گذاری تک ارزی قبلی این کمپانی دارد.
صندوق‌های سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل تنها به اولانچ محدود نمی‌شود. این کمپانی پیش از این نیز صندوق‌های مشابهی را برای ارزهای دیجیتالی همچون بیت‌کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، سولانا (SOL)، بیت‌تنسور (TAO)، سویی (SUI) و غیره، معرفی کرده بود. این صندوق‌ها به مشتریان این امکان را می‌دهند که به‌طور غیرمستقیم به این ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند. زمانی که سرمایه‌گذاران سهام یکی از این صندوق‌ها را می‌خرند، گری‌اسکیل از این وجوه برای خرید دارایی دیجیتال مربوطه استفاده می‌کند.

علاوه بر گری‌اسکیل، کمپانی سرمایه‌گذاری جهانی فرانکلین تمپلتون نیز به اولانچ علاقه نشان داده است. طبق گزارش‌ها، این کمپانی صندوق بازار پول زنجیره‌ای خود با نماد FOBXX را به پلتفرم اولانچ گسترش داده است. انتظار می‌رود که گسترش این صندوق به پلتفرم اولانچ، جذابیت آن را برای سرمایه‌گذاران بیشتر کند، به ویژه با توجه به شهرت اولانچ در پشتیبانی از راه‌حل‌های بلاکچینی قوی و مقیاس‌پذیر.
اولانچ یکی از پروژ‌ه‌های کلیدی در بخش توکنیزاسیون دارایی‌های دنیای واقعی (RWA) است و با ارائه یک زیرساخت بلاکچینی، سرمایه‌گذاری‌های دیجیتال را به دارایی‌های ملموس پیوند می‌دهد. همان‌طور که در خبرهای قبلی رمزارز نیوز هم گزارش شد، دپارتمان وسایل نقلیه موتوری کالیفرنیا (DMV) با دیجیتالی کردن سند ۴۲ میلیون خودرو با استفاده از بلاکچین اولانچ، گامی بزرگ در راستای پذیرش و گسترش این فناوری برداشته است.
در زمان نگارش این خبر، اولانچ با نرخ ۲۶ دلار معامله می‌شود که یک توسعه بیش از ۱۵درصدی نسبت به ۲۴ ساعت گذشته دارد.