خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

فلوکی و بایننس وارد همکاری شدند! جزییات ایردراپ نشان CAT برای دارندگان FLOKI


فلوکی و بایننس وارد همکاری شدند! جزییات ایردراپ نشان CAT برای دارندگان FLOKI | ایران ماین

نهاد خودگردان بدون مرکزیت (دائو) فلوکی اعلام کرده که سرمایه‌گذاری قابل‌توجهی در نشان جدید CAT، برگرفته از سریال انیمیشنی معروف گربه سیمون (Simon’s Cat)، انجام داده است. بر این اساس، دائوی فلوکی تصمیم گرفته که ۲۰۰ هزار USDT از بودجه خزانه‌اش را به خرید نشان‌های CAT اختصاص دهد که بیانگر ورود استراتژیک آن به دنیای میم‌کوین‌های مرتبط با سرگرمی است.
انیمیشن گربه سیمون، نمایشی طنزآلود از یک گربه بازیگوش و صاحب آن است. با راه‌اندازی این میم‌کوین، این برند امکان دارد قصد داشته باشد از فناوری بلاکچین برای گسترش تعامل و کسب درآمد بیشتر استفاده کند.
طبق گزارش‌ها، ۹۷.۷۲ درصد از اعضای دائوی فلوکی از این سرمایه‌گذاری پشتیبانی کرده‌اند. بنابراین، این دائو نشان‌های CAT را به عنوان یک دارایی‌ استراتژیک در خزانه خود نگهداری خواهد کرد. در همین راستا، بایننس نیز از ایردراپ نشان CAT برای دارندگان فلوکی در پلتفرم خود خبر داده است.

برای این منظور، بایننس ۹۰۰ میلیارد نشان CAT را میان دارندگان واجد شرایط فلوکی توزیع خواهد کرد. برای واجد شرایط بودن، کاربران باید حداقل ۴۰۰ هزار نشان فلوکی در حساب‌های بایننس خود داشته باشند که معادل حدودا ۵۰ دلار با نرخ‌های فعلی است. به گفته بایننس، این ایردراپ بر اساس اسنپ‌شاتی که در تاریخ ۲۹ آگوست ۲۰۲۴، ساعت ۲۳:۵۹:۵۹ به وقت UTC گرفته خواهد شد، انجام می‌شود. نسبت نشان‌های توزیع‌شده نیز به تعداد کل نشان‌های فلوکی نگهداری‌شده توسط مخاطب در بایننس در زمان اسنپ‌شات بستگی دارد.
این پشتیبانی‌ها باعث بالا رفتن قابل‌توجه نرخ نشان فلوکی شده است. در زمان نگارش این خبر، فلوکی با نرخ ۰.۰۰۰۱۴ دلار معامله می‌شود که در هفته گذشته، نزدیک به ۲۰ درصد بالا رفته است.