خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

قدرت‌نمایی بیت‌تنسور با ۸۵ درصد توسعه! افزایش نرخ TAO تا کجا ادامه دارد؟


قدرت‌نمایی بیت‌تنسور با ۸۵ درصد توسعه! افزایش نرخ TAO تا کجا ادامه دارد؟ | ایران ماین

نرخ بیت‌تنسور (TAO) اخیراً توسعه قابل‌توجهی را تجربه کرده و لایه مقاومت ۵۷۵ دلار را شکسته است. البته در حال حاضر، نرخ این رمز ارز کمی عقب‌نشینی کرده و به محدوده ۵۵۲ دلار بازگشته است.bittensor-tao-chart-looks-insane-says-crypto-trader-but-theres-a-catch

با این حال، نرخ بیت‌تنسور همچنان در بازه روزانه ۲۰ درصد و در بازه هفتگی نزدیک به ۸۵ درصد توسعه دارد که بیانگر افزایش قدرتمند آن است. در همین راستا، آلت‌کوین شرپا، بررسی‌کننده کریپتو نیز به پتانسیل بیت‌تنسور برای افزایش بدون هیچ پولبکی اشاره کرده است.

رالی قیمتی بیت‌تنسور با پشت‌ سر گذاشتن سطوح مقاومت مهم، از جمله ۳۵۰.۶۶ دلار، همراه بوده و بریک‌اوت به بالای ۵۶۰ دلار بیانگر ادامه نیروی صعودی است.

در حال حاضر، نرخ این رمزارز بالاتر از میانگین‌های متحرک نمایی کلیدی ۲۱، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰ روزه قرار گرفته که همگی در یک روند صعودی قرار دارند.

این طرح معمولاً بیانگر یک روند صعودی قوی است و به حفظ اعتماد فعالان بازار یاری میدهد. همچنین، بالا رفتن مقدار خرید و فروش همراه با بریک‌اوت اخیر، اعتبار این روند صعودی را بیشتر می‌کند.

با این حال، آلت‌کوین شرپا نسبت به احتمال عقب‌نشینی نرخ پس از رسیدن به ۵۷۵ دلار هشدار داده و تأکید کرده که امکان دارد بازار پس از رسیدن به این لایه، شاهد ثبیت باشد.

توجه به سطوح پشتیبانی و نقطه مقاومت اصلی نیز بسیار اهمیت دارد. لایه ۳۵۰.۶۶ دلار که قبلاً یک مقاومت اصلی بوده، اکنون به عنوان یک پشتیبانی مهم عمل می‌کند. پایین‌تر از این لایه نیز، منطقه پشتیبانی تاریخی ۱۹۷.۵۰ دلار وجود دارد.

در سناریوی صعودی، اگر نرخ بیت‌تنسور بتواند به بالاتر از ۵۶۰ دلار افزایش کند و تثبیت شود، امکان دارد به لایه ۶۰۰ دلار نیز برسد.