خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

ماجرای سود میلیونی تریدر باهوش از توربو؛ آیا هنوز هم فرصت‌ کسب سود هست؟


ماجرای سود میلیونی تریدر باهوش از توربو؛ آیا هنوز هم فرصت‌ کسب سود هست؟ | ایران ماین

در روزهای اخیر، تغییرات قابل‌توجهی در احساسات کاربران بازار رمزارزها صورت گرفته که محیط مساعدی را برای خرید و فروش سودآور ایجاد کرده است.

در این میان، نرخ بیت‌کوین (BTC) با ۲.۳۰ درصد بالا رفتن در ۲۴ ساعت گذشته به ۶۷۱۶۵ دلار رسیده است. این روند صعودی بر سایر ارزهای دیجیتال کوچک‌تر، از جمله توربو (TURBO) نیز اثر گذاشته و یک معامله‌گر فرصت‌شناس با بهره‌برداری از شرایط موجود، سود قابل‌توجهی کسب کرده است.

طبق داده‌های پلتفرم اسپات‌آن‌چین (Spotonchain)، این معامله‌گر بین ۲۱ سپتامبر و ۱۳ اکتبر، حدود ۱۸۸.۸۹ میلیون نشان توربو را از بایننس به نرخ ۱.۲۴ میلیون دلار (نرخ میانگین هر نشان ۰.۰۰۷ دلار) خریداری کرده است.

او به‌تازگی با بالا رفتن نرخ هر نشان به ۰.۰۱۲ دلار، تمامی نشان‌های خود را نقد کرده و سرمایه‌اش را ۸۲.۵ درصد بالا رفتن داده است.

این معامله‌گر در مجموع بر روی ۲۱ نشان معامله کرده و نرخ موفقیت ۷۱ درصدی دارد. بر اساس گزارش‌ها، بیشترین سود او شامل ۱.۵ میلیون دلار از توربو، ۸۴۳ هزار دلار از برت (BRETT)، ۴۶۷ هزار دلار از پپه (PEPE) و ۳۲۵ هزار دلار از لینک (LINK) بوده است.

البته، او با ضررهای قابل‌توجهی نیز مواجه شده که از جمله آن می‌توان به از دست دادن ۱۲۷ هزار دلار در معامله اوندو (ONDO) اشاره کرد.

نرخ توربو طی چند هفته گذشته به‌طور قابل‌توجهی بالا رفته و دیروز ۱۵ اکتبر، به بالاترین لایه تاریخی خود در ۰.۰۱۳۱۸ دلار رسیده است.

پس از یک رالی هفت روزه که طی آن نرخ بیش از ۵۴ درصد صعود کرد، اکنون توربو با نرخ ۰.۰۱۱۲۱ دلار معامله می‌شود و کارشناسان به احتمال شروع یک روند جانبی اشاره می‌کنند.smart-crypto-trader-turns-1m-into-2m-after-turbo-price-surged