خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

مهم‌ترین رویداد‌های بازار رمزارزها طی هفته گذشته!


مهم‌ترین رویداد‌های بازار رمزارزها طی هفته گذشته! | ایران ماین

بازار رمزارزها در هفته گذشته مجموعه‌ای از تغییرات مهم را پشت سر گذاشت.

نرخ بیت‌کوین (BTC) طی این مدت در پی عرضه گزارش جدید شاخص نرخ مصرف‌کننده (CPI) آمریکا، حدود ۰.۷ درصد صعود کرد و نرخ ریپل (XRP) نیز با بالا رفتن تقریباً ۰.۵ درصدی، به دلیل نوسانات ناشی از تغییرات پرونده قضایی خود، به ۰.۵۳۸ دلار رسید.

یکی از مهم‌ترین رویدادهای هفته، اقدام کمپانی ریپل بود که به دادگاه تجدیدنظر آمریکا در دومین حوزه قضایی علیه کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اعتراض کرد.

این اقدام در پی درخواست تجدیدنظر SEC علیه حکم نهایی قاضی تورس در پرونده نشان XRP صورت گرفت. همچنین، نهنگ‌های ریپل در این هفته توجه زیادی را به خود جلب و میلیون‌ها کوین را بین بازارهای معاملاتی جابه‌جا کردند.

در همین حال، صرافی‌های بایننس و رابینهود تغییرات مهمی در سرویس ها معاملاتی خود اعمال کردند. بایننس این هفته به‌روزرسانی‌های مهمی در مورد برداشت و تبدیل ده نشان از جمله ترون (TORN)، وایوت (VAI)، او‌ام‌جی (OMG)، ویوز (WAVES) و دیگر نشان‌ها ارائه کرد.

همچنین، پروژه اسکرول (SCR) به عنوان شصتمین پروژه در لانچپول بایننس قرار گرفت. بایننس همچنین از پشتیبانی از بایننس استیکد سولانا (BNSOL) خبر داد که باعث بالا رفتن خوش‌بینی شد.

از سوی دیگر، بخش اروپایی صرافی رابینهود اعلام کرد که از این پس از خرید و فروش نشان رندر (RENDER) پشتیبانی خواهد کرد. این خبر باعث بالا رفتن خوش‌بینی معامله‌گران و مطرح شدن احتمال بالا رفتن نرخ این رمز ارز تا ۱۰ دلار شد.