خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

موجودی بیت‌کوین در بازارهای معاملاتی به حداقل خود رسید! آیا بازار صعودی بازمی‌گردد؟


موجودی بیت‌کوین در بازارهای معاملاتی به حداقل خود رسید! آیا بازار صعودی بازمی‌گردد؟ | ایران ماین

مقدار بیت‌کوین (BTC) نگهداری‌شده در بازارهای معاملاتی به پایین‌ترین لایه سالانه خود رسیده که امکان دارد کاتالیزوری برای تست مجدد و عبور پایدار از لایه قیمتی ۶۰ هزار دلار باشد.
کمپانی تحلیلی کریپتوکوانت با عرضه پستی در تاریخ ۲۹ آگوست گفت: «رسیدن موجودی بیت‌کوین در بازارهای معاملاتی به پایین‌ترین لایه سال می‌تواند بیانگر نزول حجم فروش باشد که در صورت ادامه توسعه تقاضا، امکان دارد به نفع بازار صعودی عمل کند.»
بر اساس داده‌های کریپتوکوانت، بالاترین میزان بیت‌کوین موجود در بازارهای معاملاتی در اوایل سال بیش از ۳.۰۵ میلیون بیت‌کوین بوده که از آن زمان تا کنون حدود ۱۲.۹ درصد نزول یافته و هم‌اکنون مجموعاً ۲.۶۲ میلیون بیت‌کوین در تمامی صرافی‌های بزرگ وجود دارد.
موجودی بیت‌کوین در بازارهای معاملاتی به حداقل خود رسید! آیا بازار صعودی بازمی‌گردد؟به گفته تحلیلگران کریپتوکوانت، جابجایی بیت‌کوین از بازارهای معاملاتی به کیف‌پول‌های سرد معمولاً بیانگر تعهد سرمایه‌گذاران به نگهداری بلندمدت این دارایی و خوش‌بینی به پتانسیل توسعه نرخ آن است.
نزول موجودی بیت‌کوین در بازارهای معاملاتی پس از پیش‌بینی‌های اخیر تحلیلگران رخ داده که بر اساس داده‌های تاریخی ادعا می‌کنند نرخ بیت‌کوین در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۴ بالا رفتن خواهد یافت. تحلیلگران می‌گویند که بالا رفتن تعداد دارندگان بلندمدت بیت‌کوین و نزول ذخیره این رمز ارز در بازارهای معاملاتی، باعث می‌شود که بازار مقاوم‌تر و کمتر مستعد فروش‌های وحشت‌زده باشد.

در همین راستا، کمپانی تحلیلی سنتیمنت نیز به تازگی گزارش داده که کیف پول‌هایی که بین ۱۰ تا ۱۰ هزار بیت‌کوین دارند، مجموعاً ۱۳۳،۳۰۰ بیت‌کوین دیگر را در ماه گذشته انباشت کرده‌اند. این گروه از سرمایه‌گذاران اکنون ۶۶.۶ درصد از عرضه بیت‌کوین را در اختیار دارند.