خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

هجوم نهنگ‌ها و معامله‌گران به بازار دوج‌کوین! زمان افزایش DOGE فرا رسیده؟


هجوم نهنگ‌ها و معامله‌گران به بازار دوج‌کوین! زمان افزایش DOGE فرا رسیده؟ | ایران ماین

داده‌های اخیر نشان می‌دهند که فعالیت‌ها در بخش خرید و فروش میم‌کوین‌ها بالا رفته و این موضوع می‌تواند به توسعه نرخ دوج‌کوین (DOGE) منجر شود. پس از افت اخیر، نرخ دوج‌کوین آماده شروع یک روند صعودی است.

به گفته علی مارتینز، بررسی‌کننده معروف، نرخ دوج‌کوین در حال خروج از یک الگوی مثلث نزولی چند ساله است که معمولاً به بالا رفتن نرخ منجر می‌شود.

در گذشته، دوج‌کوین پس از شکست این طرح، یک توسعه ۲۰۰ درصدی را تجربه کرده و سپس، ۶۰ درصد اصلاح قیمتی داشته است. اگر این روند تاریخی تکرار شود، دوج‌کوین می‌تواند به سقف ۰.۲۲۳۶ دلار برسد که آخرین بار در دسامبر ۲۰۲۱ مشاهده شده بود.

در حال حاضر، نرخ دوج‌کوین با ۰.۲۳ درصد بالا رفتن طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۱۱۱۵ دلار رسیده است.

همچنین، بالا رفتن فعالیت نهنگ‌ها نیز به این تمایلات صعودی افزوده است. طی یک هفته گذشته، ۲.۰۷ میلیارد واحد دوج‌کوین توسط این گروه از سرمایه‌گذاران جمع‌آوری شده که بزرگترین انباشت نهنگ‌ها از ژانویه تاکنون به شمار می‌رود. این امر بیانگر علاقه زیاد آن‌ها به دوج‌کوین است.

علاوه بر این، حدود ۱۱۰ هزار معامله‌گر کوتاه‌مدت در هفته گذشته به معامله دوج‌کوین پرداخته‌اند که نسبت به رقبایی مانند شیبا اینو (SHIB)، دگن (DEGEN) و پپه (PEPE)، مقدار خرید و فروش بیشتری دارد. بالا رفتن مقدار خرید و فروش دوج‌کوین، بیانگر جذابیت آن برای کسب سود سریع است.

در این میان، تعداد آدرس‌های فعال دوج‌کوین هم به ۱۳۳,۸۸۰ آدرس رسیده که بالاترین لایه در هشت ماه اخیر به شمار می‌رود و بیانگر بازگشت علاقه به جامعه دوج‌کوین و ورود کاربران جدید است.dogecoin-price-could-rally-as-this-on-chain-metric-turn-bullish