خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

ورود نهنگ‌ها به بازار سان‌داگ! آیا این میم‌ تازه‌نفس ۱ دلاری خواهد شد؟


ورود نهنگ‌ها به بازار سان‌داگ! آیا این میم‌ تازه‌نفس ۱ دلاری خواهد شد؟ | ایران ماین

در سال‌های اخیر، میم‌کوین‌ها جایگاه خود را در حوزه کریپتو پیدا کرده‌اند و هر از گاهی، بعضی از این ارزهای دیجیتال به هدف اصلی سرمایه‌گذاران تبدیل می‌شوند.

دوج‌کوین (DOGE)، شیبا اینو (SHIB) و پپه (PEPE) چنین دوره‌هایی را تجربه کرده‌اند و اکنون به نظر می‌رسد که نهنگ‌های کریپتو به میم‌کوین جدیدی به نام سان‌داگ (SUNDOG) در پلتفرم ترون علاقه‌مند شده‌اند.

نرخ این میم‌کوین در ماه و هفته گذشته به ترتیب ۴۳۳ و ۶۷ درصد بالا رفته و معامله‌گران را نسبت به پتانسیل خود امیدوار کرده است. ولی آیا با ورود نهنگ‌ها به بازار SUNDOG، نرخ این رمز ارز به ۱ دلار خواهد رسید؟

بالا رفتن نقدینگی سان‌داگ در بلاکچین ترون یکی از عوامل کلیدی محبوبیت آن به شمار می‌رود. همچنین، تخصیص ۱۰ میلیون دلار توسط جاستین سان، بنیان‌گذار ترون به برنامه ارتقا نظام زیستی میم‌کوین‌ها، اعتبار این ارز را بالا رفتن داده است.

در همین حال، فعالیت نهنگ‌ها اثر زیادی بر توسعه نرخ سان‌داگ داشته است. اخیراً یک نهنگ ۳.۵۲ میلیون نشان SUNDOG خرید و باعث بالا رفتن ۲۷ درصدی نرخ از ۰.۳۰۵ به ۰.۳۷۳ دلار شد.

نرخ این نشان با افزایشی ۰.۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۳۴۵۳ دلار رسیده است.sundogs-insane-433-surge-will-it-hit-1-next

با ادامه سرمایه‌گذاری نهنگ‌ها، نرخ بازار SUNDOG به ۳۴۴ میلیون دلار رسیده است و اگر این روند ادامه یابد، می‌تواند به زودی به ۱ میلیارد دلار برسد.

عوامل مختلفی از جمله فهرست شدن در صرافی‌های دارای اعتبار و پشتیبانی نهنگ‌ها به توسعه سریع این ارز کمک کرده‌اند و در توسعه آینده آن نیز اثر‌گذار خواهند بود.