خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

پرواز نرخ سلستیا پس از ارتقای پلتفرم؛ تحلیلگران از ۱۰ دلاری شدن TIA می‌گویند!


پرواز نرخ سلستیا پس از ارتقای پلتفرم؛ تحلیلگران از ۱۰ دلاری شدن TIA می‌گویند! | ایران ماین

روز گذشته ۱۸ سپتامبر، تیم سلستیا (TIA) از اجرای اولین ارتقای پلتفرم خود، به نام به‌روزرسانی لیمون‌گرس (Lemongrass)، خبر داد. این به‌روزرسانی شامل چندین بهبود کلیدی است.

برای مثال، طرح CIP-۶ حداقل هزینه گس را برای جلوگیری از اسپم در پلتفرم تعیین می‌کند، طرح CIP-۹ جابجایی‌های بین زنجیره‌ای را با بهبود می‌بخشد، طرح CIP-۱۰ مکانیزم‌های ساده‌شده‌ای را برای اعلام ارتقاء‌های پلتفرم معرفی می‌کند، طرح CIP-۱۴ حساب‌های بین ‌زنجیره‌ای را فعال کرده و ارتباطات با نظام زیستی کازماس را ارتقا می‌کند، و طرح CIP-۲۰ نیز ماژول بلاب‌استریم (Blobstream) قدیمی را حذف کرده و ساختار و کارایی پلتفرم را بهینه می‌کند.

به دنبال عرضه این خبر و بهبود شرایط بازار کریپتو در پی نزول نرخ بهره توسط فدرال رزرو آمریکا، نرخ رمز ارز TIA با یک توسعه قابل‌توجه ۲۲ درصدی در بازه روزانه، به ۶.۳ دلار رسیده است. مقدار خرید و فروش روزانه این رمزارز نیز با بیش از ۸۰ توسعه، به حدود ۳۱۷ میلیون دلار رسیده است.

بر اساس داده‌های پلتفرم کوین‌گلس (Coinglass)، مقدار خرید و فروش مشتقات سلستیا هم به ۱.۲۶ میلیارد دلار بالا رفته و در همین حال، میزان سود باز آن نیز با یک توسعه ۲۲.۹۴ درصدی، به ۲۴۷.۴۳ میلیون دلار رسیده که بیانگر علاقه فعالان بازار به آن است.

از نظر تحلیل تکنیکال، وضعیت شاخص مکدی (MACD) به مثبت تغییر کرده و عبور آن به بالای خط سیگنال، یک نشانه صعودی تعبیر می‌شود. هیستوگرام‌های سبز مکدی نیز این دیدگاه صعودی را تأیید می‌کنند.celestia-price-soars-15-after-lemongrass-update-will-tia-hit-10-soon

در حال حاضر، سلستیا با مقاومت قوی در لایه ۷ دلار مواجه است، اما عبور از این مانع می‌تواند نرخ TIA را به مقاومت بعدی در ۸ دلار برسد. اگر این روند همچنان ادامه یابد، نرخ سلستیا حتی می‌تواند به ۱۰ دلار برسد.