خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

پروژه کریپتویی ترامپ در راه است! چه تغییراتی در بازارهای مالی رخ خواهد داد؟


پروژه کریپتویی ترامپ در راه است! چه تغییراتی در بازارهای مالی رخ خواهد داد؟ | ایران ماین

دونالد ترامپ تاریخ راه‌اندازی اولین پروژه کریپتویی خود به نام World Liberty Financial را روز دوشنبه ۱۶ سپتامبر اعلام کرده است. این اقدام به‌عنوان یک حرکت استراتژیک، دقیقا ۵۰ روز پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری آتی برنامه‌ریزی شده و توجه‌ها را به خود جلب کرده است.

ترامپ وعده داده که با این پروژه، روش مدیریت مالی مردم را تغییر دهد و به همین دلیل، سرمایه‌گذاران و رقبای سیاسی به این پروژه نگاه ویژه‌ای دارند.

پروژه World Liberty Financial، یک پلتفرم مالی چندوجهی است که به کاربران امکان کنترل دارایی‌هایشان را می‌دهد. ترامپ اخیراً در X از کاربران دعوت کرده که در ساعت ۸ شب روز ۱۶ سپتامبر به لایو توییتر او بپیوندند تا جزییات این پروژه را بشنوند.

بر اساس اطلاعات موجود، این پلتفرم سه خدمت اصلی، شامل کیف پول‌های الکترونیکی برای حفاظت از دارایی‌های کاربران، سیستم حساب اعتباری (وام دادن و قرض گرفتن) و امکان سرمایه‌گذاری در رمزارزها را ارائه می‌دهد.

علاوه بر این، World Liberty Financial به توسعه ارز پایدار‌ها و نشان‌های حاکمیتی غیرقابل جابجایی نیز می‌پردازد. بر اساس پیش‌بینی‌ها، این پروژه بر پایه آوه و اتریوم ساخته خواهد شد.

ترامپ از ابتدای سال کنونی به دنیای کریپتو وارد شده و در کنفرانس بیت‌کوین ۲۰۲۴ نیز حضور داشت. او همچنین وعده داده که گری گنسلر، رییس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) را برکنار کند و آمریکا را به یکی از پیشرفته‌ترین‌ها کشورها در حوزه کریپتو تبدیل نماید.

ترامپ با اقدامات و وعده‌های خود، نظر فعالان بازار کریپتو را جلب کرده و با این کار از سایر رقبای خود پیشی گرفته است.

در این میان، تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که اگر ترامپ پیروز شود، نرخ بیت‌کوین به ۹۰ هزار دلار خواهد رسید و در غیر این صورت، شاهد نزول شدید نرخ این رمز ارز خواهیم بود.