خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

پشتیبانی بایننس از ارتقای نشان پالیگان از MATIC به POL! افزایش نرخ نزدیک است؟


پشتیبانی بایننس از ارتقای نشان پالیگان از MATIC به POL! افزایش نرخ نزدیک است؟ | ایران ماین

بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمز ارز در جهان، اعلام کرده که از ارتقا و تغییر نام نشان پالیگان از MATIC به POL پشتیبانی می‌کند و برنامه‌هایی برای اجرای این تغییرات در طول سپتامبر ۲۰۲۴ دارد.

بر اساس بیانیه منتشرشده، بایننس تمام جفت‌ارزهای معاملاتی MATIC را در تاریخ ۱۰ سپتامبر ۲۰۲۴ ساعت ۰۳:۰۰ به وقت جهانی (UTC) از لیست خارج خواهد کرد، که شامل جفت‌ارزهایی مانند MATIC/BNB، MATIC/BTC و MATIC/USDT می‌شود.

در همان روز، ساعت ۰۳:۳۰ به وقت جهانی، انتقال وجه و برداشت MATIC به حالت تعلیق در خواهد آمد. پس از آن، تمامی سفارش‌های معاملاتی MATIC لغو می‌شوند و سرویس ها ربات‌های معاملاتی مرتبط با این جفت‌ارزها نیز متوقف خواهد شد.

در نتیجه، کاربران باید ربات‌های معاملاتی خود را لغو یا به‌روزرسانی کنند تا از زیان‌های احتمالی جلوگیری نمایند.

پس از آن، خرید و فروش جفت‌ارزهای نشان جدید POL در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۲۴ ساعت ۱۰:۰۰ به وقت جهانی آغاز خواهد شد. بایننس تمامی نیازهای فنی طی این سواپ را مدیریت کرده و تمام نشان‌های MATIC را با نسبت ۱:۱ به POL تبدیل خواهد کرد، تا انتقالی بدون مشکل برای کاربران تضمین شود.

هم‌زمان با آماده‌سازی پلتفرم پالیگان برای این تغییر بزرگ، دلواپسی‌های امنیتی زیادی نیز پدیدار شده است. برای مثال، کانال رسمی جامعه پالیگان اخیراً به دست هکرها افتاد و آنها اقدام به توزیع لینک‌های فیشینگ کردند.

با وجود این دلواپسی‌ها، فعالیت‌های درون زنجیره‌ای نشان می‌دهند که امکان دارد یک بازگشت صعودی برای نرخ MATIC در راه باشد. علت این موضوع، بالا رفتن ناگهانی تعداد آدرس‌های فعال و حرکات کوین‌های غیرفعال است که نشانه‌های یک چرخش احتمالی هستند.binance-announces-matic-to-pol-token-swap-support-is-breakout-imminent

به گفته تحلیلگران، در صورت عبور نرخ از لایه ۰.۵۰۶۵ دلار، احتمال یک رالی جدید به سوی هدف ۰.۶۵ دلار وجود دارد.