خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

پشتیبانی دوباره ایلان ماسک از دوج‌کوین؛ سگ دوج به یک نماد دولتی تبدیل شد!


پشتیبانی دوباره ایلان ماسک از دوج‌کوین؛ سگ دوج به یک نماد دولتی تبدیل شد! | ایران ماین

ایلان ماسک امروز با عرضه توییتی جدید، سگ نژاد شیبا اینو، که به دوج (Doge) معروف است، را به عنوان نماد رسمی دپارتمان کارآمدی دولت ابلاغ کرد.

اعلام این خبر اندکی پس از عرضه تصویری از ماسک با نماد «D.O.G.E» در پلتفرم اجتماعی X (توییتر سابق)، باعث بالا رفتن نرخ دوج‌کوین شد.elon-musk-declares-shiba-inu-dog-doge-as-official-mascot-for-dept-of-government-efficiency

ماسک پیش از این نیز با عرضه تصویری از خود در کنار این سگ و استفاده هوشمندانه از مخفف «D.O.G.E»، تلاش کرده بود پیوندی بین این نهاد ابتکاری دولتی و فرهنگ عامه ایجاد کند.

علاوه بر این، اخیراً دادگاهی در نیویورک ادعاهای مبنی بر فریب سرمایه‌گذاران توسط ماسک و کمپانی تسلا از طریق تبلیغ دوج‌کوین را رد کرده است. قاضی دادگاه اعلام کرد که دلیلی برای اثبات اجرای طرح «پامپ و دامپ» یا انجام خرید و فروش پنهانی توسط ایلان ماسک وجود ندارد.

این وقایع پس از ابراز علاقه ماسک به کنترل بر نهادهای فدرال آمریکا رخ داده است. در همین حال، دونالد ترامپ اعلام کرده که در صورت پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴، نقش مهمی برای ماسک در کابینه خود در نظر گرفته است.

در پی این تغییرات، خرید و فروش دوج‌کوین بالا رفته و نرخ آن طی ۲۴ ساعت گذشته با یک توسعه ۲.۷ درصدی به ۰.۰۹۸ دلار رسیده است. تحلیل‌ها نشان می‌دهند که نرخ این رمز ارز احتمالاً به زودی بر مقاومت ۰.۱ دلار غلبه خواهد کرد.