دیدگاه ها

مقایسه ماینر ها: مقایسه ماینر انت ماینر ++Antminer L3 و انت ماینر +Antminer L3


مقایسه ماینر انت ماینر ++Antminer L3 و انت ماینر +Antminer L3

در این مقاله قصد داریم دو از بهترین دستگاه های ماینر که توانایی استخراج بیت کوین را دارند، مورد بررسی قرار دهیم. دستگاه ماینر در واقع همانند یک کامپیوتر قدرتمند می باشد که دارای سیستم عامل اختصاصی می باشد که با تنها با راه اندازی کانفیگ ماینر می توانید ارز دیجیتال مورد علاقه خود را استخراج کنید. تمامی کارهای دستگاه های ماینر بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بر روی سیتم تحت ASIC صورت می گیرد. برای خرید ماینر و مشاهده درآمد دستگاه ماینر به صفحه ماشین حساب ماینر وبسایت ایران ماین مراجعه کنید.

 

جدول مقایسه دو دستگاه ماینر انت ماینر +Antminer L3 و انت ماینر ++Antminer L3

ویژگی ها +Antminer L3 +Antminer L3
سازنده Antminer Antminer
مدل ++Antminer L3 +Antminer L3
تاریخ معرفی August 2018 August 2018
ابعاد 465*215*305 465*215*305
وزن 6.5g 6.5g
تولید صدا 70db 76db
خنک کنندگی 2 2
پاور 875W 942W
ولتاژ 12V 12V
نحوه اتصال Ethernet Ethernet
رطوبت مطلوب 95% - 5 95% - 5
قدرت پردازش 504Mh 580Mh
الگوریتم SCRYPT SCRYPT

 

معرفی دستگاه ماینر انت ماینر +Antminer L3

دستگاه ماینر L3+

بیت مین از بزرگترین کمپانی های تولید کننده دستگاه های ماینر در دنیا محسوب می شود که در دنیای استخراج کنندگان رقیب اصلی شرکت Whatsminer به حساب می آید. شرکت بیت مین در سال 2018 محصولی جدیدی را با نام +L3 به بازار ارائه داد که برای پردازش از پردازنده جدیدی استفاده می کرد. این دستگاه ماینر دارای ابعاد 465*215*305 میلیمتر و وزن برابر با 6.5 کلیوگرم می باشد. دستگاه ماینر +L3 برای انجام خنک کردن قطعات الکترونیک خود از یک فن دمنده و یک فن دمنده استفاده می کند. فن دمنده در پشت دستگاه ماینر نصب می شود و وظیفه آن این است که هوای داخل دستگاه را به بیرون انتقال می دهد. فن دیگری که قسمت جلویی دستگاه نصب شده است و با انتقال هوای بیرون به داخل دستگاه ماینر، به تهویه هوای دستگاه کمک می کند. همچنین دستگاه ماینر +L3 برای اتصال به اینترنت از کابل Ethernet یا همان کابل شبکه استفاده می کند. میزان سطح نویز صوتی این دستگاه برابر با 70 دسی بل است. دستگاه ماینر +L3 با قدرت هش ریت 504 مگاهش قابلیت استخراج ارزهایی را دارا می باشد که پایه الگوریتم پردازشی آنها SCRYPT می باشد. ارزهای دیجیتالی این الگوریتم پردازشی عبارت اند از:

(Litecoin(LTC

(Gulden(NLG 

 (Dogecoin(DOGE

(Florincoin(FLO

(Auroracoin(AUR

(Einsteinium(EMC2 

(GameCredits(GAME

(Verge(XVG

(DigiByte(DGB 

(Emerald(EMD

میزان برق مصرفی دستگاه برابر با 875 (وات) است و با ولتاژ ۱۱.۶ الی ۱۳ ولت کار می کند همچنین دستگاه می تواند در دمای ۰ الی ۴۰ درجه سانتیگراد و رطوبت ۵ الی ۹۵ درصد محیط فعالیت کند.

 

معرفی دستگاه ماینر انت ماینر ++Antminer L3

دستگاه ماینر L3++

شرکت بیت مین در سال 2018 محصولی جدیدی را با نام ++L3 به بازار ارائه داد که برای پردازش از پردازنده جدیدی استفاده می کرد. این دستگاه ماینر دارای ابعاد 465*215*305  میلیمتر و وزن برابر با 6.5 کلیوگرم می باشد. دستگاه ماینر ++L3 با بکارگیری فن، ابتدا هوای داخلی دستگاه ماینر توسط هیت سینگ خنک می شود. دستگاه ماینز از یک فن دمنده و یک فن دمنده استفاده می کند. فن دمنده در پشت دستگاه ماینر نصب می شود و وظیفه آن این است که هوای داخل دستگاه را به بیرون انتقال می دهد. فن دیگری که قسمت جلویی دستگاه نصب شده است و با انتقال هوای بیرون به داخل دستگاه ماینر، به تهویه هوای دستگاه کمک می کند. همچنین دستگاه ماینر ++L3 برای اتصال به اینترنت از کابل Ethernet یا همان کابل شبکه استفاده می کند. میزان سطح نویز صوتی این دستگاه برابر با 76 دسی بل است. دستگاه ماینر ++L3 با قدرت هش ریت 580 مگاهش قابلیت استخراج ارزهایی را دارا می باشد که پایه الگوریتم پردازشی آنها SCRYPT می باشد. ارزهای دیجیتالی این الگوریتم پردازشی عبارت اند از:

(Litecoin(LTC

(Gulden(NLG 

 (Dogecoin(DOGE

(Florincoin(FLO

(Auroracoin(AUR

(Einsteinium(EMC2 

(GameCredits(GAME

(Verge(XVG

(DigiByte(DGB 

(Emerald(EMD

میزان برق مصرفی دستگاه برابر با  942 (وات) است و با ولتاژ ۱۱.۶ الی ۱۳ ولت کار می کند همچنین دستگاه می تواند در دمای ۰ الی ۴۰ درجه سانتیگراد و رطوبت ۵ الی ۹۵ درصد محیط فعالیت کند.

چراغ هایی بر روی دستگاه های ماینر L3+  و L3++  تعبیه شده است که در صورت روشن بودن چراغ سبز، به معنای این است که دستگاه ماینر به خوبی کار می کند و در صورتی که چراغ قرمز روشن شود، به معنای اختلال در فرآیند استخراج می باشد.

قیمت ماینر  L3+  از ماینر L3++ نیز به دلیل تفاوت قدرت پردازنده آن پایین تر است.


0 رای
امتیاز از خریداران