خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

پیش‌بینی افزایش ۲۰۰ درصدی پپه؛ نهنگ‌ها دوباره انباشت PEPE را آغاز کرده‌اند!


پیش‌بینی افزایش ۲۰۰ درصدی پپه؛ نهنگ‌ها دوباره انباشت PEPE را آغاز کرده‌اند! | ایران ماین

در آخر هفته گذشته، نرخ میم‌کوین پپه (Pepe) به زیر یک پشتیبانی حیاتی سقوط کرد، ولی فعالیت نهنگ‌ها در بازار بالا رفته است.

تحلیل تکنیکال نشان می‌دهد که این سرمایه‌گذاران امکان دارد از فرصتی مطلع باشند؛ چرا که تکمیل الگوی کف دوقلو می‌تواند نرخ پپه را تا ۲۰۰ درصد بالا رفتن دهد و آن را به منطقه کشف نرخ ببرد.

کمپانی تحلیلی لوک‌آن‌چین (Lookonchain) دو کیف‌پول را شناسایی کرده که در تاریخ ۱۸ آگوست، ۸۲۸.۶۴ میلیارد پپه به نرخ ۶.۱۸ میلیون دلار را از صرافی کراکن برداشت کردند. این کیف‌پول‌ها اکنون ۱.۳۳ تریلیون پپه به نرخ ۹.۹۳ میلیون دلار در اختیار دارند.

نکته جالب توجه این است که اگرچه نهنگ‌های اتریوم و حتی ویتالیک بوترین، بنیان‌گذار اتریوم، در حال فروش دارایی‌های خود هستند، نهنگ‌های پپه دارایی‌های خود را بالا رفتن می‌دهند.

داده‌ها نشان می‌دهند که جریان خالص پپه به بازارهای معاملاتی در پنج روز گذشته منفی بوده است. همچنین، در ۲۴ ساعت گذشته، بایننس بزرگ‌ترین خروجی رمز ارز پپه به نرخ ۹.۴۹ میلیون دلار را داشته که بیانگر بالا رفتن احساسات صعودی است.

بر اساس تحلیل تکنیکال، نرخ پپه در حال شکل‌گیری الگوی کف دوقلو است که یک الگوی برگشتی صعودی به شمار می‌رود.

اگر نرخ بتواند بالای لایه پشتیبانی ۰.۰۰۰۰۰۷۰۰ دلار که با لایه فیبوناچی اصلاحی ۰.۶۱۸ منطبق است، باقی بماند و شروع به بالا رفتن کند، امکان دارد تا ۷۸ درصد بالا رفتن یابد و به ۰.۰۰۰۰۱۶۰۰ دلار برسد.

همچنین، اگر این حرکت صعودی ادامه یابد، نرخ پپه می‌تواند به لایه ۰.۲۷ فیبوناچی اکستنشن در محدوده ۰.۰۰۰۰۲۲۵۰ دلار برسد که به معنای یک توسعه بیش از ۲۰۰ درصدی از نرخ فعلی است.pepe-coin-price-prediction-hints-200-surge-if-this-pattern-is-validated

با این حال، اگر نرخ نتواند بالای این لایه پشتیبانی باقی بماند، امکان دارد به لایه پشتیبانی بعدی در حدود ۰.۰۰۰۰۰۴۷۵ دلار نزول یابد که به معنای یک افت ۳۵ درصدی است.