خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

پیش‌بینی افزایش SHIB در پی بالا رفتن شیباسوزی و انباشت نهنگ‌ها! هدف نرخ کجاست؟


پیش‌بینی افزایش SHIB در پی بالا رفتن شیباسوزی و انباشت نهنگ‌ها! هدف نرخ کجاست؟ | ایران ماین

میم‌کوین محبوب شیبا اینو (SHIB) با توسعه قابل توجه نرخ نشان‌سوزی، دوباره مورد توجه قرار گرفته است. بر اساس داده‌های پلتفرم ردیابی شیب‌برن (Shibburn)، نرخ نشان‌سوزی این میم‌کوین طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۳۴۸ درصد بالا رفته و ۷.۸ میلیون واحد از این رمز ارز از گردش خارج شده است.

در بازه هفتگی نیز، ۳۹.۳۷ میلیون نشان شیبا اینو سوزانده شده است. بالا رفتن شدید نرخ نشان‌سوزی، امید معامله‌گران برای رسیدن نرخ شیبا اینو به ۰.۰۰۱ دلار را ارتقا کرده است.

علاوه بر این، توسعه‌های اخیر در نظام زیستی شیبا، از جمله به‌روزرسانی‌های پاپی‌نت (Puppynet) و بور (Bor) که بخشی از پلتفرم شیباریوم هستند، به بالا رفتن اعتماد سرمایه‌گذاران کمک کرده است.

در زمان نگارش این خبر، نرخ شیبا با بالا رفتن جزئی ۰.۳ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۰۰۰۱۳۳۲ دلار رسیده است.

در نمودارهای هفتگی و ماهانه، نرخ این نشان در حال تثبیت بوده و به ترتیب ۱.۲۴ و ۰.۸ درصد نزول داشته است.

همچنین، داده‌های کوین‌گلس (Coinglass) نشان می‌دهند که شاخص سود باز خرید و فروش آتی این نشان در ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱ درصد بالا رفته و به ۲۴.۳۰ میلیون دلار رسیده است.

با وجود این نوسانات، تحلیلگران بر این باورند که شیبا می‌تواند در طولانی‌مدت به نرخ ۰.۰۰۱ دلار برسد. هرچند که رسیدن به این هدف امکان دارد زمان‌بر باشد، ولی به‌روزرسانی‌های مداوم این نظام زیستی و بالا رفتن نرخ نشان‌سوزی، چشم‌انداز مثبت بلندمدتی را برای این نشان ترسیم می‌کند.

در همین حال، لازم به ذکر است که طی ۲۴ ساعت گذشته، حجم تراکنش‌های بزرگ شیبا اینو نیز تقریباً سه برابر شده است. بر اساس داده‌های پلتفرم اینتودبلاک (IntoTheBlock)، در این مدت فعالیت نهنگ‌ها ۲۸۷ درصد بالا رفته و ۱.۱ تریلیون نشان شیبا جابجا شده است.

همچنین، نرخ دلاری این تراکنش‌ها از ۵.۳ میلیون دلار به ۱۴.۵۵ میلیون دلار رسیده و در مجموع، ۴۹ تراکنش بزرگ با نرخ حداقل ۱۰۰ هزار دلار انجام شده است.

شاخص جریان خالص نهنگ‌ها نیز ۳۹۶.۵ درصد توسعه کرده و از ۵۱.۰۹ میلیارد به ۲۰۲.۵۸ میلیارد SHIB رسیده است. این بالا رفتن نشان می‌دهد که نهنگ‌ها نرخ فعلی شیبا را برای خرید مناسب می‌دانند.