دیدگاه ها

تحلیل تکنیکال و پیش بینی انفجاری قیمت شیبا!


اگرچه قیمت شیبا اینو (SHIB) اخیراً با شکست مواجه شده است، اما در حال حاضر در تلاش است تا حرکت صعودی خود را حفظ کند.

به گزارش ایران ماین، با نگاهی به نمودار شیبا در تایم فریم روزانه سیگنال های متناقضی به چشم می خورد. از یک طرف، قیمت از یک خط مقاومت نزولی بلندمدت که از فوریه وجود داشت عبور کرد و یک اصلاح A-B-C را تکمیل کرد در حالی که زیر خط مقاومت افقی باقی ماند. این اصلاح در سطح حمایت فیبوناچی اصلاحی 0.786 به پایان رسید و شاخص قدرت نسبی (RSI) در اول آوریل به بالای 50 رسید.

با وجود این شاخص های مثبت، قیمت شیبا نتوانست حرکت صعودی خود را پس از شکست حفظ کند. علاوه بر این، این ارز دیجیتال نتوانست به سمت نزدیکترین مقاومت خود در 0.0000123 دلار حرکت کند. در حال حاضر، شیبا نزدیک به سطوح قبل از شکست معامله می شود که نشان از ضعف دارد.

 

پیش بینی قیمت شیبا در ماه آوریل

تحلیل تکنیکال کوتاه مدت در بازه زمانی شش ساعته از احتمال شکست و یک حرکت صعودی پایدار پشتیبانی می کند. در نتیجه روند صعودی قیمت شیبا اینو در ماه آوریل پیش بینی می شود. دلیل این امر ایجاد الگوی مثلث صعودی است که یک الگوی صعودی محسوب می شود.

قیمت شیبا در حال حاضر نزدیک به خط حمایت از الگو است. اگر کندل بالای ناحیه مقاومت 0.0000115 دلار بسته شود، شکست تایید خواهد شد. یک حرکت رو به بالا در امتداد ارتفاع الگو می تواند قیمت SHIB را به 0.0000137 دلار برساند.

از سوی دیگر، بستن کندل زیر خط حمایت صعودی، چشم انداز صعودی قیمت شیبا را باطل می کند. در این صورت احتمال کاهش قیمت شیبا تا 0.000077 دلار وجود دارد.

 

نتیجه گیری از پیش بینی شیبا

محتمل‌ترین پیش‌ بینی قیمت شیبا در کوتاه‌مدت، خروج از الگوی مثلث فوق ‌الذکر و حرکت به سمت حداقل 0.0000125 دلار و احتمالاً 0.0000137 دلار است. البته این تحلیل صعودی ممکن است با بسته شدن کندل قیمت در زیر خط حمایت صعودی کوتاه مدت باطل شود.


0 رای
امتیاز از خریداران