خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

پیش‌بینی تحلیلگران از توسعه نرخ نشان رندر تا ۱۲ دلار!


پیش‌بینی تحلیلگران از توسعه نرخ نشان رندر تا ۱۲ دلار! | ایران ماین

رمز ارز رندر (RENDER) پس از افت قابل توجه ۲۹ درصدی از سقف اخیر خود، هم‌اکنون در حال معامله بالاتر از یک لایه حمایتی اهمیت دارد.

در حالی که بازار رمز ارز با حجم فروش مواجه است، توانایی رندر در حفظ این لایه می‌تواند زمینه‌ساز یک جهش قیمتی قابل توجه در هفته‌های آینده باشد.

در میان نوسانات بازار، گاوهای رندر در تلاش هستند تا لایه حمایتی فعلی را حفظ کنند. تحلیلگران و معامله‌گران با دقت این وضعیت را تحت نظر دارند و یکی از کارشناسان، پیش‌بینی جسورانه‌ای راجع به مسیر آینده این آلت‌کوین ارائه داده است.

اگر لایه حمایتی فعلی پایدار بماند، امکان دارد نرخ به طور تهاجمی بالا رفتن یابد و سود چشم‌گیری عاید دارندگان آن شود.

بررسی‌کننده برجسته با نام مارکوپولو اخیراً طی تحلیل خود عنوان کرده است که نرخ رندر در تاریخ ۵ آگوست به کف خود رسیده است. وی پیش‌بینی می‌کند که رندر تا پایان سال به ۱۱.۸۸ دلار که لایه مقاومتی مهمی به شمار می‌رود خواهد رسید.render-holds-key-support-after-29-drop-analyst-targets

هم‌اکنون، نرخ رندر در محدوده ۵.۱۲ دلار معامله می‌شود و بالاتر از میانگین متحرک ۲۰۰ (۵.۱۰ دلار) در چارت ۴ ساعته قرار دارد.

این لایه حمایتی از اهمیت بالایی برخوردار است و در صورت از دست رفتن آن، پشتیبانی بعدی در ۴.۶۳ دلار آزمایش خواهد شد. از طرفی، باقی ماندن نرخ بالای این لایه حمایتی از امکان افزایش نرخ حکایت دارد.