خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

پیش‌بینی توسعه میم‌کوین‌های ترون در ماه سپتامبر؛ کدام نشان‌ها پیشتاز خواهند بود؟


پیش‌بینی توسعه میم‌کوین‌های ترون در ماه سپتامبر؛ کدام نشان‌ها پیشتاز خواهند بود؟ | ایران ماین

رمز ارز TRX، نشان بومی بلاکچین لایه ۱ ترون، پس از بالا رفتن اخیر نرخ خود، توجه زیادی را از سوی سرمایه‌گذاران جلب کرده است. در میان نوسانات ماه آگوست، نرخ TRX با رشدی ۴۵.۳ درصدی از ۰.۱۱۷ دلار به ۰.۱۷ دلار رسید و این بهبود، منجر به رونق بازار میم‌کوین‌های ترون نیز شده است.

نظام زیستی ترون اخیرا با معرفی سان‌پامپ (SunPump)، که عملکردی مشابه پلتفرم پامپ.فان (Pump Fun) پلتفرم سولانا دارد، نفوذ خود را در بازار میم‌کوین‌ها گسترش داده است. موفقیت سان‌پامپ، درآمد پلتفرم ترون را در تاریخ ۲۱ آگوست به ۵.۴ میلیون دلار رساند و به بهبود نرخ نشان بومی این پلتفرم هم کمک کرد.

در میان میم‌کوین‌های ترون، نشان سان‌داگ (SUNDOG) پس از توسعه چشمگیر خود و لیست شدن در صرافی‌های دارای اعتبار مانند بیت‌گت (Bitget)، مکسی (MEXC) و اچ‌تی‌ایکس (HTX)، توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

سان‌داگ در تاریخ ۱۵ آگوست با نرخ بازار ۵۰ میلیون دلاری شروع به کار کرد و نرخ آن به سقف تاریخی ۰.۳۳ دلار رسید، ولی سپس به ۰.۲۴۴ دلار بازگشت.top-3-tron-memecoins-to-surge-september

در نمودار چهار ساعته، روند جانبی نرخ سان داگ به خوبی مشاهده می‌شود که می‌تواند پیش‌زمینه‌ای برای افزایش بعدی و ثبت سقف تاریخی جدید باشد.

سان‌کت (SUNCAT) نیز مانند سان‌داگ به محض راه‌اندازی مورد توجه کاربران حوزه کریپتو قرار گرفت. جذابیت سان‌کت در رویکرد جامعه‌محور و موقعیت آن به عنوان یکی از اولین نشان‌های با تم گربه نهفته است. نرخ سان‌کت در حال حاضر ۰.۰۰۹۵۷ دلار می باشد که نرخ بازار آن را به ۹.۵ میلیون دلار رسانده است. این رمز ارز حداکثر موجودی یک میلیارد توکنی دارد و در صرافی‌هایی مانند هوبی (Huobi)، مکسی و بیت‌مارت (BitMart) معامله می‌شود.top-3-tron-memecoins-to-surge-september

نرخ سان‌کت در دو هفته گذشته روندی جانبی داشته و در لایه ۰.۰۰۷۳ دلار از حمایتی قوی برخوردار است. اگر این پشتیبانی حفظ شود، خریداران می‌توانند بر مقاومت خط روند نزولی غلبه کنند و نرخ را به سطوح جدیدی برسانند.

برخلاف سایر میم‌کوین‌های ترون، سان‌ووکانگ (SUNWUKONG) پس از موفقیت بازی ویدئویی محبوب «Black Myth: Wukong» توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرد. نرخ این نشان اخیراً در پی تغییر عکس پروفایل جاستین سان در پلتفرم X به لوگوی سان‌ووکونگ، بالا رفتن قابل‌توجهی داشته و به سقف تاریخی ۰.۰۳۶ دلار رسیده است.top-3-tron-memecoins-to-surge-september

با این حال، نرخ سان‌ووکانگ در ادامه به ۰.۰۰۹۳ دلار نزول یافت و نرخ بازار آن به ۹.۲۳ میلیون دلار رسید. این رمز ارز در صرافی‌های معتبری همچون مکسی، ایکس‌تی دات ‌کام (XT.COM) و بیت‌مارت معامله می‌شود.