خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

پیش‌بینی توسعه ۵۰۰ درصدی نرخ شیبا توسط بررسی‌کننده مشهور!


پیش‌بینی توسعه ۵۰۰ درصدی نرخ شیبا توسط بررسی‌کننده مشهور! | ایران ماین

در میان وضعیت نه چندان مطلوب بازار رمزارزها، تحلیلگری به نام یاوون مارکس (Javon Marks)، دیدگاه صعودی خود از آینده شیبا اینو (SHIB) را به اشتراک گذاشته است.

او طی پستی در پلتفرم اجتماعی X اشاره کرده که نرخ شیبا در آستانه غلبه بر مقاومت الگوی کنج نزولی قرار دارد و می‌تواند رشدی نزدیک به ۵۰۰ درصدی را تجربه کند. shiba-inus-open-interest-spikes-13-analyst-foresees-500-rally

از زمان آخرین توسعه بزرگ شیبا در فوریه ۲۰۲۴ (تأیید صندوق‌های ETF رمز ارز بیت کوین)، نرخ آن بیش از ۷۰ درصد نزول یافته؛ با این حال، این رمز ارز همچنان دومین میم‌کوین‌ برتر بازار باقی‌ مانده است. اگر نرخ شیبا بتواند الگوی کنونی خود را بشکند، امکان دارد تا لایه ۰.۰۰۰۰۸۱ دلار بالا رفتن یابد.

در حال حاضر، نرخ شیبا با افزایشی ۰.۵۵ درصدی طی ۲۴ ساعت گذشته به ۰.۰۰۰۰۱۳۳۳ دلار رسیده است و مقدار خرید و فروش روزانه آن کاهشی ۳۶ درصدی داشته است.

تحلیل‌های تکنیکال نشان می‌دهد که تا زمانی که خریداران شیبا نتوانند یک کندل هفتگی را بالای لایه ۰.۰۰۰۰۱۸۳ دلار ببندند، احتمال توسعه قابل توجهی برای آن وجود ندارد.shiba-inus-open-interest-spikes-13-analyst-foresees-500-rally

با این حال، علاقه سرمایه‌گذاران در ۲۴ ساعت گذشته بالا رفته و شاخص سود باز این نشان ۱۳ درصد توسعه کرده است.