خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

پیش‌بینی توسعه ۷۵۰ درصدی برای شیبا اینو؛ فرصت طلایی خرید را از دست ندهید!


پیش‌بینی توسعه ۷۵۰ درصدی برای شیبا اینو؛ فرصت طلایی خرید را از دست ندهید! | ایران ماین

در ماه سپتامبر، برخلاف انتظار سرمایه‌گذاران، روند نرخ شیبا اینو (SHIB) به‌طور قابل‌توجهی صعودی بود و این رمز ارز به بالاترین لایه سه‌ماهه خود رسید. پس از نزول ۵۰ واحدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو، نرخ شیبا اینو با رشدی ۵۱ درصدی به ۰.۰۰۰۰۲۱۴۸ دلار صعود کرد.

در این میان، لوسی (Lucie)، مدیر بازاریابی شیبا اینو هم اعلام کرده که نرخ کل دارایی‌های قفل‌شده (TVL) در بلاکچین لایه دوم شیباریوم به سقف تاریخی ۷.۰۳ میلیون دلار رسیده است.

او همچنین به توسعه سریع شیباریوم و رکوردهای روزانه آن اشاره و اعلام کرده که نشان‌های K۹BONE و BONE نیز از این توسعه بهره‌مند شده‌اند. تعداد تراکنش‌های شیباریوم در عرض سه روز، ۲۶۷ درصد بالا رفته و از ۳,۰۹۰ به ۱۱,۳۶۰ تراکنش رسیده است.

با این حال، در ۲۴ ساعت گذشته، نرخ این رمز ارز به ۰.۰۰۰۰۱۹۶۷ دلار نزول یافته است، ولی همچنان در منطقه خرید مطلوبی قرار دارد.

اندیکاتور شاخص قدرت نسبی (RSI) به منطقه اشباع خرید رسیده و امکان دارد پس از پایان این وضعیت، روند صعودی دوباره آغاز شود. غلبه نرخ بر مقاومت ۰.۰۰۰۰۲۱۷۲ دلار، روند صعودی را تأیید خواهد کرد.

در همین راستا، یکی از تحلیلگران حوزه کریپتو به نام اسکار راموس (Oscar Ramos)، معتقد است که توسعه نرخ شیبا بسیار گسترده خواهد بود. او به توسعه ۴۰۰ درصدی نرخ شیبا در ده روز اول ماه مارس و رسیدن آن به ۰.۰۰۰۰۳۵۶ دلار اشاره کرده است.

بر این اساس، او پیش‌بینی می‌کند که نرخ شیبا اینو امکان دارد تا پایان سال ۲۰۲۴ به ۰.۰۰۰۰۴۵ دلار برسد و سپس، در سال ۲۰۲۵ با رشدی ۷۵۰ درصدی به رکوردی جدید و بالاتر از ۰.۰۰۰۱۷ دلار دست یابد.

با توجه به این پیش‌بینی‌ها، بسیاری از سرمایه‌گذاران به دنبال فرصت‌های بیشتر برای خرید این رمز ارز هستند. این تحلیل‌ها نشان می‌دهند که علی‌رغم افت اخیر، شیبا اینو همچنان پتانسیل توسعه زیادی دارد و امکان دارد رکوردهای جدیدی را به ثبت برساند.