خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

کتز آماده لیست شدن در بازارهای معاملاتی! هر نشان CATS چقدر نرخ خواهد داشت؟


کتز آماده لیست شدن در بازارهای معاملاتی! هر نشان CATS چقدر نرخ خواهد داشت؟ | ایران ماین

عرضه اطلاعیه جدید تیم کتز راجع به لیست شدن نشان CATS در تاریخ ۸ اکتبر ۲۰۲۴، هیجان زیادی را در دنیای کریپتو به وجود آورده است. بر اساس این اطلاعیه، این نشان قرار است در صرافی‌های مطرحی مانند بای‌بیت (Bybit)، گیت (Gate.io)، کوکوین (KuCoin) و بیت‌گت (Bitget) لیست شود. کاربران می‌توانند دو روز پس از لیست شدن CATS در بازارهای معاملاتی، نشان‌های خود را به صورت آنچین مطالبه کنند.
رمز ارز کتز با عرضه کل ۶۰۰ میلیارد واحدی، به صورت استراتژیک برای توسعه بلندمدت این پروژه طراحی شده است. ۵۵ درصد از این عرضه (۳۳۰ میلیارد نشان) به ایردراپ‌های فصل اول و دوم اختصاص یافته که اسنپ‌شات فصل اول در ۳ اکتبر گرفته شده است. همچنین، ۱۲ درصد (۷۲ میلیارد) از عرضه این نشان برای لیست شدن در بازارهای معاملاتی، ۱۰ درصد (۶۰ میلیارد) برای حامیان اولیه و ۱۰ درصد دیگر برای توسعه نظام زیستی در نظر گرفته شده است.
در این میان، تیم پروژه ۶ درصد (۳۶ میلیارد)، سرمایه‌گذاران استراتژیک ۴ درصد (۲۴ میلیارد)، شرکای رسانه‌ای ۲ درصد (۱۲ میلیارد) و مشاوران ۱ درصد (۶ میلیارد) از کل عرضه CATS را دریافت خواهند کرد.

ایردراپ نشان CATS تا ۸ اکتبر به‌طور کامل انجام شده و در همان روز، لیست شدن این نشان در ساعت ۱۰:۰۰ صبح به وقت UTC آغاز خواهد شد. بر اساس گزارش‌ها، نرخ پیش‌فروش (پری مارکت) این نشان ۰.۰۰۰۴ دلار تعیین شده و انتظار می‌رود به دلیل توزیع ۵۵ درصدی نشان‌ها در ایردراپ، در ابتدا شاهد بالا رفتن نرخ باشیم. این بالا رفتن نرخ امکان دارد به دلیل خریدهای سفته‌بازانه و تبلیغات جامعه رخ دهد.
پیش‌بینی می‌شود تا پایان اکتبر، نرخ نشان کتز به محدوده ۰.۰۰۰۶ تا ۰.۰۰۰۸ دلار برسد. با این حال، احتمال افت موقت نرخ به دلیل فروش نشان‌های ایردراپ‌شده نیز وجود دارد. در میان‌مدت، با توسعه نظام زیستی کتز و اتمام فصل دوم ایردراپ، نرخ این رمزارز می‌تواند تا پایان سه‌ماهه اول سال ۲۰۲۵ به ۰.۰۰۱ تا ۰.۰۰۱۵ دلار برسد. در بلندمدت نیز، در صورت موفقیت پروژه در گسترش نظام زیستی خود، نرخ CATS امکان دارد تا پایان سال ۲۰۲۵ به محدوده ۰.۰۰۲ تا ۰.۰۰۵ دلار افزایش کند.