دیدگاه ها

امنیت ViaBTC در مسیر ماینینگ


ViaBTC تیم فنی حرفه ای و قابل اعتماد برای حفظ امنیت شما در مسیر ماینینگ

عبارت (گرسنه بمان، احمق بمان) که همچنین شعار شخصی هایپو یانگ، بنیانگذارViaBTC  است، دقیقاً اولین برداشت مردم از این مرد را نشان می دهد: فردی بسیار متفکر با اندوخته‌ی دانش عمیق، اما متواضع به مانند یک انسان نابخرد. همانطور که می دانیم، این مدیر است که خلق و خوی شرکت خود را تعیین می کند. در نظرسنجی‌های قبلی کاربران، اکثر کاربران گفتند کهViaBTC یک شرکت کم‌ حاشیه، عمل‌گرا، سخت‌گیر و حرفه‌ای و متعهد است.

 

ViaBTC تیم فنی حرفه ای و قابل اعتماد برای حفظ امنیت شما در مسیر ماینینگ

 

کم‌حاشیه و عمل‌گرا بودنViaBTC بنیان آن را‌ مستحکم می‌کند و باعث پیشرفت پیوسته میشود.

از سال ۲۰۱۷، ارزهای رمزنگاری شده به طور گسترده ای توسط طیف گسترده‌ای از افراد شناخته شده اند، و عرضه اولیه کوین (ICO) به یک روش محبوب برای جمع آوری سرمایه در سراسر جهان تبدیل شده است. با این حال، تحقیقات نشان می دهد که نزدیک به ۸۰ درصد از پروژه هایICO  کلاهبرداری هستند. با توجه به افسانه های نه چندان پرشمار ثروتمند شدن یک شبه در صنعت کریپتو، برخی از کاربران به اشتباه معتقد بودند که دارایی های رمزنگاری بازده بسیار بالایی را وعده می دهند. در میان چنین انتظارات غیرواقعی، حیطه‌ی رمزارزها به عنوان یک بخش "بی ثبات" برچسب گذاری شد.

 

در سال ۲۰۱۷، یک سال پس از تاسیس ViaBTC، هشریت بیت کوین آن وارد رتبه پنج استخر برتر جهان شد و این استخر ماینر مورد توجه و استقبال و علاقه‌ی تعداد زیادی از ماینر ها قرار گرفت. ViaBTC در همین جا متوقف نشد. این استخر هنوز هم تجربه کاربری را در اولویت قرار می دهد، به طور مداوم محصولات خود را اصلاح می کند و به طور با تواضع کامل کار و تلاش می کند. تلاش‌های اسن شرکت نتیجه داد زیرا استخرهای استخراج متعددی که از رمزارزهای اصلی مانند LTC، DASH ، ZEC پشتیبانی می‌کردند، پی در پی فعال شدند. ViaBTC تا به حال خدمات ماینینگ ماینر ها را برای ۱۶ نوع ارز دیجیتال با مجموع خروجی ماینینگ تجمعی ده ها میلیارد دلار ارائه کرده است.

 

سخت‌گیرانه و حرفه‌ای،ViaBTC  سود استخراج پایدارتر را با داشتن تیم فنی قوی ضمانت می‌کند

فقط یک تیم عالی است که می تواند شرکت را به جلو ببرد. ViaBTC با اعتقاد به اینکه "تیم، اولین محصول شرکت است"، تیم خود را مهمترین عامل رقابتی و محوری ترین محصول می داند. ViaBTC با جذب مستمر استعدادها، یک تیم حرفه ای جهانی قوی ایجاد کرده است. اعضای تیم قبلاً در شرکت‌های معروف اینترنتی و مالی در سرتاسر جهان کار می‌کردند و بیش از ۶۰ درصد آنها اعضای تیم تحقیق و توسعه هستند. در واقع اگر بگوییمViaBTC  یک شرکت فناوری محور است اغراق نکرده‌ایم.

 

سخت‌گیرانه و حرفه‌ای،ViaBTC  سود استخراج پایدارتر را با داشتن تیم فنی قوی ضمانت می‌کند

 

هایپو یانگ، روح تیم، سابقه فنی هم دارد. او برای تیم تحقیق و توسعه اهمیت زیادی قائل است و اغلب سوالات امتحانی را شخصاً برای داوطلبان تنظیم می کند. او اغلب می گوید که استخرهای ماینینگ پروژه های فنی هستند، اما بسیاری از افراد نیازهای فنی استخرهای ماینینگ را دست کم گرفته اند. بدون پشتیبانی فنی، هم سود استخراج پایدار و هم امنیت به بحث‌هایی پوچ تبدیل می‌شوند.

بنابراین، یانگ نسبت به اعضای تیم خود سختگیر است و از آن‌ها می‌خواهد که مسئولیت کدهایشان از جمله جزئیاتی مانند فاصله‌ها و خطوط خالی، نام‌گذاری متغیرهای تابع، فشرده‌سازی منطقی، تخصیص و طراحی ساختاری را داشته باشند و در هر مرحله کد را بررسی کنند. . به همین دلیل،ViaBTC  از زمان آغاز به کار خود در ۶ سال پیش تاکنون هیچ حادثه فنی را تجربه نکرده است و به عنوان استخر استخراج با کمترین نرخ یتیم در کل شبکه باقی مانده است. همانطور که همه ما می دانیم، هرچه نرخ یتیم کمتر باشد، سود استخراج کنندگان پایدارتر می شود. در نتیجه،ViaBTC Pool  همیشه از نظر سود حاصل از استخراج کمی بهتر از همتایان خود است.

 

ViaBTC

 

با متعهد بودن، ViaBTC" جهان را از طریق بلاک چین به مکانی بهتر تبدیل می کند"

در این عصر رقابت شدید و عدم قطعیت، صنعت کریپتو در دهه گذشته چندین تغییر عمده را تجربه کرده است. برخی از شرکت ها از بین می روند، در حالی که برخی شرکت های جدید به وجود می‌آیند. ViaBTC که در سال ۲۰۱۶ تأسیس شد، امتحان خود را پس داده و به تدریج فعالیت خود را گسترش داد. تیمی که زمانی فقط ده ها عضو داشت، اکنون به یک گروه بلاک چین با صدها کارمند تبدیل شده است. ViaBTC به خوبی می داند که ثبات بیشترین اهمیت را دارد. اگر کاربران نتوانند بلوک‌ها را استخراج کنند، استخر ماینینگ با وجود تمام تلاش‌هایش در رویدادها و تبلیغات بی‌فایده خواهد بود.

 

برای این منظور، تیم تحقیق و توسعه ViaBTC، بر خلاف تمام وقایع، ساختار زیربنایی استخر استخراج را ارتقا داد، چندین ابزار bitpeer  را مستقر کرد،blockmaster  را معرفی کرد و انتقال پخش بلوک را بیشتر بهینه کرد تا تاخیر را به حداقل برساند. از نظر محصولات و خدمات،ViaBTC  تبدیل / برداشت خودکار، خدمات پوشش ریسک و وام‌های رمزنگاری را راه‌اندازی کرد و نمایش بصری اطلاعات مربوط به استخراج به صورت کاملا باز و شفاف همراه با اخطار هش ریت را برای همراهی کاربران خود ارائه می‌کند تا در سفر آنها در مسیر ماینینگ به عنوان یک مراقب همراهیشان کند.

 

امروزه،ViaBTC  به واسطه فناوری‌های حرفه‌ای و محصولات باکیفیت خود، از یک استخر استخراج با یک فعالیت تجاری واحد به یک اکوسیستم فراگیر تبدیل شده است که به بیش از ۴ میلیون کاربر از بیش از ۲۰۰ کشور و منطقه در سراسر جهان خدمات ارائه می‌کند. زمینه‌های فعالیت آن، از جمله ViaBTC Pool، CoinEx Exchange، CSC، ViaWallet، و ViaBTC Capital، همگی زیرساخت های ضروری بلاک چین هستند. در آینده،ViaBTC  متعهد به تبدیل شدن به یک دروازه رمزنگاری برای کاربران بیشتر تبدیل خواهد شد و از طریق بلاک چین، جهان را به مکانی بهتر تبدیل می کند. این نه تنها تعهد ViaBTC، بلکه ماموریت آن نیز است.


0 رای
امتیاز از خریداران