خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

گام بزرگ ریپل برای عرضه ارز پایدار RLUSD؛ نرخ XRP به زودی به اوج می‌رسد؟


گام بزرگ ریپل برای عرضه ارز پایدار RLUSD؛ نرخ XRP به زودی به اوج می‌رسد؟ | ایران ماین

به گزارش یکی از اعتبارسنج‌های پلتفرم ریپل لجر (XRPL)، ۹۹ درصد از کل عرضه ارز پایدار RLUSD این پروژه طی ۲۴ ساعت گذشته ضرب شده است. گزارش‌ها حاکی از آنند که در این بازه زمانی، حدود ۸۰۰,۰۰۰ نشان ریپل یواس‌دی (RLUSD) تولید شده است.

این فرآیند ضرب بیانگر نزدیک شدن پروژه به مرحله راه‌اندازی است. طبق اطلاعات موجود، آخرین بار حدود هشت ماه پیش نزدیک به ۱۰۰,۰۰۰ نشان RLUSD ضرب شده بود.

خبر راه‌اندازی ارز پایدار RLUSD اولین بار در ماه آوریل اعلام شد و ریپل از ماه آگوست، آزمایش نسخه بتای این محصول را آغاز کرده است. در ابتدا، این ارز پایدار فقط برای شرکای سازمانی ریپل موجود خواهد بود. ریپل قصد دارد با توجه به بالا رفتن تقاضا برای ارز پایدار‌ها، وارد این بازار شود.

در حال حاضر، تتر به‌عنوان بزرگترین ارز پایدار در جهان با نرخ بازاری حدودا ۱۱۹ میلیارد دلار شناخته می‌شود و ریپل به دنبال به‌دست آوردن سهمی از این بازار است.

علاوه بر توسعه‌های اخیر در توسعه ارز پایدار RLUSD، رمز ارز ریپل (XRP) نیز در ۲۴ ساعت گذشته یکی از بهترین عملکردها را در بازار به ثبت رسانده است.

با وجود اینکه انتظار می‌رود کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) درخواست تجدید نظری را برای حکم پرونده ریپل ارائه کند، این رمز ارز همچنان موقعیت قدرتمند خود را حفظ کرده است. بر اساس این حکم، فروش‌ ثانویه XRP در بازار، فروش اوراق بهادار در نظر گرفته نمی‌شود.

انتظار می‌رود که راه‌اندازی ارز پایدار جدید نیز به توسعه بیشتر XRP کمک کند. مونیکا لانگ (Monica Long)، رئیس ریپل، پیش‌تر اعلام کرده بود که این نشان تا پایان سال کنونی راه‌اندازی خواهد شد.