خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

گری‌اسکیل صندوق جدیدی برای ریپل راه‌اندازی کرد! ETF این رمزارز در راه است؟


گری‌اسکیل صندوق جدیدی برای ریپل راه‌اندازی کرد! ETF این رمزارز در راه است؟ | ایران ماین

کمپانی سرمایه‌گذاری گری‌اسکیل (Grayscale) با عرضه اطلاعیه‌ای در تاریخ ۱۲ سپتامبر، اعلام کرد که یک صندوق تراست جدید برای ریپل (XRP) راه‌اندازی کرده است. این تراست جدید امکان دسترسی به XRP، نشان بومی پلتفرم XRP Ledger را به سرمایه‌گذاران می‌دهد؛ یک پلتفرم بدون مرکزیت همتابه‌همتا که برای تسهیل تراکنش‌های مالی بین‌المللی طراحی شده است.
بر اساس داده‌های بازار، به دنبال عرضه این اطلاعیه، نرخ XRP بیش از ۱۰ درصد صعود کرد و به حدود ۰.۵۸ دلار رسید. اگرچه در زمان نگارش این خبر، نرخ ریپل به محدوده ۰.۵۷ دلار عقب‌نشینی کرده، ولی در بازه روزانه همچنان یک توسعه ۶.۵ درصدی دارد. مقدار خرید و فروش روزانه این رمز ارز نیز بیش از ۱۱۰ درصد بالا رفته است.
گری‌اسکیل صندوق جدیدی برای ریپل راه‌اندازی کرد! ETF این رمزارز در راه است؟بسیاری از فعالان بازار معتقدند که راه‌اندازی صندوق تراست ریپل می‌تواند بیش از پیش بر قابلیت‌های این رمز ارز صحه بگذارد و به پذیرش گسترده‌تر آن کمک کند. این تراست نه تنها پذیرش روزافزون ارزهای دیجیتال به‌عنوان ابزارهای سرمایه‌گذاری قانونی را برجسته می‌کند، بلکه اعتبار XRP را در خرید و فروش بین‌المللی بالا رفتن می‌دهد. آنها همچنین می‌گویند که راه‌اندازی این تراست می‌تواند مسیر را برای عرضه یک ETF ریپل هموار کند.

در همین حال، گمانه‌زنی‌هایی نیز وجود مبنی بر اینکه مطالعات اخیر گری گنسلر، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) ایالات متحده، راجع به جنبه‌های مختلف بازار رمزارزها می‌تواند به نفع XRP تمام شود. بسیاری از حامیان این رمزارز امیدوارند که این اقدامات نظارتی نشانه‌ای از بالا رفتن وضوح و مشروعیت بخش کریپتو باشد که می‌تواند مسیر را برای پذیرش گسترده‌تر XRP هموار کند.