خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

گزارش مختصر بازار رمزارزها (۱۷ شهریور ۱۴۰۳)


گزارش مختصر بازار رمزارزها (۱۷ شهریور ۱۴۰۳) | ایران ماین

امروز، ۷ سپتامبر، نرخ‌ ارزهای دیجیتال با سقوط همراه بود. عرضه داده‌های اشتغال آمریکا نوسانات زیادی در بازار ایجاد کرد و نرخ بازار جهانی با حدود ۵ درصد نزول، به ۱.۹۰ تریلیون دلار رسید. با این حال، مقدار خرید و فروش بازار، ۵۴.۸۱ درصد صعود کرد و به ۹۸.۳ میلیارد دلار رسید.

طبق آخرین داده‌ها، ایالات متحده مشاغل کمتری نسبت به انتظارات وال استریت ایجاد کرده و نرخ بیکاری بدون تغییر در ۴.۲ درصد باقی مانده است.

در حال حاضر، بیت‌کوین با ۴.۰۲ درصد نزول، در محدوده قیمتی ۵۴,۱۵۷ دلار معامله می‌شود. در ۲۴ ساعت گذشته، پایین‌ترین نرخ بیت‌کوین ۵۲,۵۹۸.۷۰ دلار و بالاترین نرخ آن ۵۶,۹۷۶.۱۱ دلار بود.

علاوه بر این، صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین آمریکا تا ۶ سپتامبر ۱۶۹.۹۷ میلیون دلار خروجی ثبت کردند. Crypto-Prices-Today-Sep-

در این میان، نرخ اتریوم با ۵ درصد نزول، در ۲۴ ساعت گذشته، به ۲,۲۶۲ دلار رسید. پایین‌ترین نرخ اتریوم ۲,۱۵۰.۸۶ دلار و بالاترین نرخ آن، ۲,۴۰۵.۹۸ دلار بود. خروجی ETFهای اتریوم نیز، نزدیک به ۵.۹۸ میلیون دلار بود.

امروز، سولانا و ریپل نیز کاهشی شدند. سولانا با بیش از ۲ درصد نزول، در محدوده قیمتی ۱۲۶.۹۷دلار معامله می‌شود؛ ریپل نیز با ۳.۲۳ درصد نزول به محدوده ۰.۵۲۶ دلار رسیده است.

به طور مشابه، بازار میم‌کوین‌ها نیز دچار سقوط شده است. در ۲۴ ساعت گذشته، دوج کوین و شیبا اینو، به ترتیب ۵.۲۷ درصد و ۲.۹۴ درصد نزول یافتند.

میم‌کوین‌هایی مانند پپه (PEPE)، داگ‌ویف‌هت (WIF) و فلوکی (FLOKI) نیز، در همین زمان با کاهشی بین ۲ تا ۶ درصد مواجه شدند.

نرخ استارک‌نت (STRK)، با ۵.۷۲ درصد بالا رفتن، به ۰.۴۱۲۲ دلار رسید.

نرخ اوندو (ONDO)، با ۲.۱۵ درصد بالا رفتن، به ۰.۵۸۵۶ دلار رسید.

نرخ بیت‌تنسور (TAO)، با ۲ درصد بالا رفتن، به ۲۴۲.۱۶ دلار رسید.

نرخ لیدو دائو (LDO)، با ۶.۴۲ درصد نزول، به ۰.۹۱۳۹ دلار رسید.

نرخ کوکوین نشان (KCS)، با ۶.۳۶ درصد نزول، به ۷.۷۳ دلار رسید.

شایان ذکر است که در حال حاضر، دوج کوین و اتریوم در میان ده رمزارز بازنده بازار قرار دارند.