خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

گزارش مختصر بازار رمزارزها (۲۷ مرداد ۱۴۰۳)


گزارش مختصر بازار رمزارزها (۲۷ مرداد ۱۴۰۳) | ایران ماین

نرخ ارزهای دیجیتال در روز ۱۷ آگوست نوسانات متنوعی را نشان می‌دهد. بیت‌کوین در لایه ۵۹ هزار دلار ثابت باقی مانده و با بالا رفتن جریان ورودی به صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) بیت‌کوین، همچنان قدرت خود را حفظ کرده است.

نرخ‌های ارزهای دیجیتال امروز عمدتاً احساسات متفاوتی را در بین سرمایه‌گذاران ایجاد کرده است و یک دوره معاملاتی را نشان می‌دهد که هم در مناطق قرمز و هم سبز قرار دارد. در ادامه این خبر، گزارش مختصری از بازار ارائه می‌دهیم.

در حال حاضر رمز ارز بیت کوین با ۱.۶۴ درصد بالا رفتن نرخ نسبت به روز گذشته در محدوده ۵۹۱۹۶ دلار معامله می‌شود. این ارز در طی روز به کمترین نرخ ۵۷,۵۸۲.۹۸ دلار و بالاترین نرخ ۵۹,۸۴۷.۳۶ دلار رسیده است.crypto-prices-today-august-17

امروز، تسلط بیت‌کوین در بازار ۵۶.۲۶ درصد است که نسبت به روز قبل ۰.۳۸ درصد بالا رفته است. جریان ورودی به صندوق‌های ETF نیز تا ۱۶ آگوست به ۳۶.۰۱ میلیون دلار رسید که باعث بالا رفتن نرخ این رمزارز شد.

اتریوم نیز در ۲۴ ساعت گذشته نوسانات زیادی داشته و در حال حاضر در محدوده قیمتی ۲۶۰۲ دلار معامله می‌شود.کمترین و بیشترین نرخ این رمزارز در طول روز به ترتیب ۲,۵۵۶ دلار و ۲,۶۲۹ دلار می باشد.

همچنین داده‌ها نشان می‌دهند که تا ۱۶ آگوست، ۱۵ میلیون دلار خروجی از صندوق‌های ETF اسپات اتریوم ثبت شده است. اکنون نرخ بازار اتریوم ۳۱۲.۹۳ میلیارد دلار می باشد.crypto-prices-today-august-17

قابل توجه است که به تازگی مدیر دارایی فرانکلین تمپلتون (Franklin Templeton) درخواست راه‌اندازی صندوق ETF بیت‌کوین و اتریوم را ارائه کرده است.

سولانا یکی از ارزهای دیجیتالی است که امروز نزولی شدن نرخ داشته است. نرخ این رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته، با ۲.۲۳ درصد نزول به ۱۳۹.۵۷ دلار رسیده است. همچنین کمترین و بیشترین نرخ سولانا، به ترتیب ۱۳۶.۳۸ دلار و ۱۴۴.۸۰ دلار بوده است.crypto-prices-today-august-17

نرخ ریپل نشانه‌هایی از تثبیت را دارد و در ۲۴ ساعت گذشته، با ۰.۱۳ درصد بالا رفتن به ۰.۵۶۳ دلار رسیده است. پایین‌ترین و بالاترین نرخ این نشان در ۲۴ ساعت به ترتیب ۰.۵۵۴۸ دلار و ۰.۵۷۰۳ دلار بود.

دوج‌کوین با  ۰.۳۴ درصد نزولی شدن نرخ، به ۰.۱۰۰۷ دلار رسید. نرخ شیبا اینو نیز با ۰.۹۴ درصد نزول به ۰.۰۰۰۰۱۳۲۸ دلار رسیده است.

علاوه بر این، امروز، نرخ رمزارزهای پپه (PEPE)، داگ‌ویف‌هت (WIF) و بانک (BONK) نیز، ۲ تا ۵ درصد نزول یافتند.

هلیوم (HNT) با ۶ درصد بالا رفتن، به ۷ دلار رسید.

آوه (AAVE)  با ۵ درصد بالا رفتن، به ۱۱۳.۶۹۰ دلار رسید.

دی‌وای‌دی‌ایکس (DYDX)، با ۵درصد بالا رفتن، به ۱.۰۸ دلار رسید.

نرخ آرویو (AR) با ۴ درصد بالا رفتن، به ۲۱.۴۴ دلار رسید.

نرخ سویی (SUI) با ۷ درصد نزول، به ۰.۸۰۲۴ دلار رسید.

نرخ فانتوم (FTM) با ۵ درصد نزول، به ۰.۳۶۳۹ دلار رسید.

نرخ برت (BRETT) با ۵ درصد نزول، به ۰.۰۷۹۹۵ دلار رسید.

نرخ سلستیا (TIA) نیز با ۴.۵ درصد نزول، به ۵.۱۲ دلار رسید.