خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

گزارش مختصر بازار رمزارزها (۳۰ مرداد ۱۴۰۳)


گزارش مختصر بازار رمزارزها (۳۰ مرداد ۱۴۰۳) | ایران ماین

امروز ۲۰ آگوست، ارزهای دیجیتال شاهد توسعه قابل توجهی هستند که موجب بالا رفتن خوش‌بینی در میان سرمایه‌گذاران در سراسر جهان شده است.

بیت‌کوین با عبور از نقطه مقاومت اصلی ۶۰ هزار دلار و توسعه ۴.۴۷ درصدی نسبت به روز گذشته، به ۶۱۱۲۷ دلار رسیده است. پایین‌ترین و بالاترین نرخ بیت‌کوین در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۵۷۸۶۴ دلار و ۶۱۳۹۶ دلار بوده است.

نرخ تسلط بیت‌کوین امروز به ۵۶.۱۰ درصد رسید که نسبت به ۲۴ ساعت گذشته ۰.۳۵ درصد بالا رفتن داشت. همچنین نرخ بازار بیت‌کوین به ۱.۲ تریلیون دلار رسید.crypto-prices-today-august-20-btc-tops-60k-neo-soars

اتریوم نیز با بالا رفتن ۲.۱۹ درصدی به ۲۶۸۲ دلار رسید. پایین‌ترین و بالاترین نرخ اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته به ترتیب ۲۵۶۶ دلار و ۲۶۹۵ دلار بود.

نزول هزینه‌های گس اتریوم به پایین‌ترین لایه پنج‌ساله، موجب بالا رفتن توجه سرمایه‌گذاران به این ارز شده است. نرخ بازار اتریوم در حال حاضر ۳۲۲.۳۵ میلیارد دلار می باشد.

سولانا نیز با بالا رفتن ۳.۲۳ درصدی به ۱۴۷.۳۸ دلار رسید و پایین‌ترین و بالاترین نرخ آن به ترتیب ۱۴۱ دلار و ۱۴۸.۶۵ دلار بود. در این میان، ریپل توسعه بیشتری داشته و با بالا رفتن ۷.۸۶ درصدی به ۰.۶۱۲۲ دلار رسید.

از میان میم‌کوین‌ها، دوج‌کوین و شیبا اینو به ترتیب با بالا رفتن ۴.۹۶ درصدی و ۴.۸۹ درصدی به ۰.۱۰۵ دلار و ۰.۰۰۰۰۱۳۷۸ دلار رسیدند. بعضی ارزهای دیگر نیز مانند پپه‌ و ویف در ۲۴ ساعت گذشته توسعه ۷ تا ۱۵ درصدی داشتند.

نرخ داگ‌ویف‌هت (WIF) با ۱۵.۲۸ درصد بالا رفتن به ۱.۵۷ دلار رسید.

نرخ آوه (AAVE) با ۱۳.۹۱ درصد بالا رفتن به ۱۲۹.۸۳دلار رسید.

نرخ اتحاد هوش مصنوعی فوق هوشمند (ASI) با ۱۲.۳۱ درصد بالا رفتن به ۰.۹۱۲۹ دلار رسید.

نرخ نئو (NEO) با ۱۱.۰۴ درصد بالا رفتن به ۱۰.۲۶ دلار رسید.

نرخ ورم‌هول (W) با ۱۰.۹۹ درصد بالا رفتن به ۰.۲۳۷۴ دلار رسید.

نرخ دی‌وای‌دی‌ایکس (DYDX) با ۲.۷۴ درصد نزول به ۱.۱۰ دلار رسید.

نرخ زی‌کش (ZEC) با ۱.۴۳ درصد نزول به ۴۲.۴۰ دلار رسید.

نرخ تون‌کوین (TON) با ۰.۵۰ درصد نزول به ۶.۸۵ دلار رسید.