خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

۳ آلت‌کوینی که بازار را شگفت‌زده کردند! بررسی تغییرات ۲۴ ساعته نرخ‌ها


۳ آلت‌کوینی که بازار را شگفت‌زده کردند! بررسی تغییرات ۲۴ ساعته نرخ‌ها | ایران ماین

با وجود ناکامی بیت‌کوین در آغاز یک رالی صعودی بزرگ، بعضی از آلت‌کوین‌ها در حال تجربه توسعه قابل‌توجهی هستند. در حالی که معمولاً آلت‌کوین‌ها از روند بیت‌کوین پیروی می‌کنند، ولی بعضی از آن‌ها به دلیل به‌روزرسانی‌های جدید و تغییرات منحصربه‌فرد، حرکات مستقلی از خود نشان می‌دهند.

در ادامه به بررسی نمودار سه آلت‌کوین که با توسعه اخیر خود توجه معامله‌گران را جلب کرده‌اند، می‌پردازیم:

ایگن‌لیر ایگن‌لیر (EigenLayer) که در اول اکتبر شروع به کار کرد، به‌سرعت توسط جامعه کریپتو مورد استقبال قرار گرفت. اگرچه نرخ این نشان یک روز پس از عرضه نزول یافت، ولی توانست به نرخ بازار ۷۶۸ میلیون دلاری برسد. ایگن‌لیر زمانی بیشتر مورد توجه قرار گرفت که یک سرقت به نرخ ۵.۵ میلیون دلار از آن کشف شد.

نرخ اولیه نشان EIGEN حدود ۳.۸۹ دلار بود که در چند ساعت اول پس از عرضه به ۴.۴۴ دلار رسید. ولی پس از عرضه خبر سرقت در ۳ اکتبر، نرخ آن تا ۳.۲ دلار نزول یافت.today-3-coins-making-big-moves

اکنون، نرخ این نشان با افزایشی ۱۱.۳ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته به ۳.۹۳ دلار رسیده و مقدار خرید و فروش آن نسبت به روز گذشته ۱۳۴ درصد بالا رفته است.

مونرو (Monero) که در سال ۲۰۱۴ شروع به کار کرد، تاکنون دو دوره صعودی بزرگ را در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۲۱ تجربه کرده است. در حال حاضر، نرخ این آلت‌کوین حدود ۷۰ درصد کمتر از اوج ۵۱۷ دلاری آن در سال ۲۰۲۱ است.today-3-coins-making-big-moves

طی ۲۴ ساعت گذشته، نرخ مونرو با افزایشی ۵.۸ درصدی به ۱۵۴.۱۱ دلار رسیده و مقدار خرید و فروش روزانه آن هم با جهشی ۲۰ درصدی به ۵۹.۹ میلیون دلار بالا رفته است.

آپتوس (Aptos) از طریق بلاکچین لایه ۱ اثبات سهام خود، جایگاهش را در بخش دیفای تثبیت کرده است. نرخ آپتوس در ۲۴ ساعت گذشته با افزایشی ۳.۴ درصدی به ۹.۲ دلار رسیده، ولی مقدار خرید و فروش آن ۶.۵ درصد نزول داشته است.today-3-coins-making-big-moves

لازم به ذکر است که ۱.۰۱ درصد از عرضه کل آپتوس در دوازدهم هر ماه آزاد می‌شود و آخرین رهاسازی آن در ۱۲ اکتبر ۲۰۲۶ انجام خواهد شد. آپتوس اخیراً با پروژه‌های متعددی همکاری کرده و به تازگی کمپانی هش‌پلت (HashPalette) را خریداری کرده است.

این سه آلت‌کوین با هدف استفاده از فناوری بلاکچین در دنیای واقعی طراحی شده‌اند و تمرکز آن‌ها تنها بر سرمایه‌گذاری سفته‌بازانه نیست. با توسعه پروژه‌های مشابه و بالا رفتن علاقه مؤسسات به بلاکچین، به نظر می‌رسد این فناوری به‌زودی به ابزاری اصلی، نه‌تنها برای ثبت داده‌ها، بلکه برای انجام تراکنش‌های مالی تبدیل خواهد شد.