خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید

۳ آلت کوین برتر که در اوایل ماه آبان باید زیر نظر بگیرید!


۳ آلت کوین برتر که در اوایل ماه آبان باید زیر نظر بگیرید! | ایران ماین

در حالی که بسیاری از فعالان بازار رمزارزها چشمشان به شروع فصل آلت کوین‌هاست، بعضی از این ارزها به دلایل فاندامنتالی و فراتر از احساسات سرمایه‌گذاران در حال جلب توجه هستند. در این گزارش، سه رمز ارز مهم را که باید در اوایل ماه آبان زیر نظر داشته باشید، بررسی می‌کنیم.

سلب مسئولیت: بازار رمزارزها، بالاخص در این ماه به دلیل هیاهوی انتخابات آمریکا، نوسانات زیادی دارد و سرمایه‌گذاری در آن با ریسک‌های قابل توجهی همراه است. اطلاعات ارائه شده در این گزارش صرفاً جنبه اطلاع‌رسانی دارد و نباید به عنوان توصیه سرمایه‌گذاری تلقی شود. نویسنده و وب‌سایت ارزدیجیتال هیچگونه مسئولیتی در قبال تصمیمات سرمایه‌گذاری شما ندارند. همواره قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعات کامل انجام دهید و با مشاوران مالی مشورت کنید.

ورلد کوین (WLD): در انتظار راه‌اندازی ورلد چین

به گزارش بی‌این‌کریپتو (beincrypto) ورلد کوین این هفته با راه‌اندازی قریب‌الوقوع «ورلد چین» (World Chain)، زنجیره بلوکی جدیدی که برای بهبود هویت دیجیتال و ایمنی طراحی شده، توجه علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است.

  • نقطه مقاومت اصلی: ۲.۴۶ دلار
  • هدف صعودی: ۳ دلار (۲۱ درصد بالا رفتن)
  • لایه حمایتی: ۲.۱۱ دلار

این پروژه با تغییر نام خود به «ورلد» و راه‌اندازی World ID ۳.۰، پتانسیل توسعه نرخ ورلد کوین را فراهم کرده است. شکستن مقاومت ۲.۴۶ دلاری می‌تواند نرخ را به سمت ۳ دلار هدایت کند. از سوی دیگر، عدم موفقیت در شکستن این مقاومت امکان دارد منجر به عقب‌نشینی نرخ تا ۲.۱۱ دلار شود.

کاردانو (ADA): رهاسازی نشان و اثر احتمالی بر نرخ

کاردانو این هفته ۱۸.۵۳ میلیون نشان ADA به نرخ بیش از ۶.۵ میلیون دلار را آزاد خواهد کرد. اگرچه رهاسازی نشان معمولاً نشانه‌ای منفی است، ولی رهاسازی قبلی در ۱۷ اکتبر (۲۶ مهر) با بالا رفتن ۷ درصدی نرخ کاردانو همراه بود.

  • نقطه مقاومت اصلی: ۰.۳۷۱ دلار
  • هدف صعودی: ۰.۴ دلار
  • لایه حمایتی: ۰.۳۳ دلار

اگر تاریخ تکرار شود، این رویداد می‌تواند به بهای خرید کاردانو کمک کند تا لایه مقاومت ۰.۳۷۱ دلار را بشکند و به سمت ۰.۴ دلار حرکت کند. در صورت عدم موفقیت، احتمال ادامه روند تثبیت نرخ بالای ۰.۳۳۹ دلار وجود دارد.

دوج کوین (DOGE): سود ۳۳ درصدی در هفته گذشته

اگرچه دوج کوین رویداد خاصی در پیش ندارد، ولی از علاقه روزافزون بازار به میم کوین‌ها بهره می‌برد. این توجه تازه در فضای گسترده‌تر ارزهای دیجیتال، به نرخ دوج کوین (DOGE) رونق بخشیده است.

  • نقطه مقاومت اصلی: ۰.۱۴۷ دلار
  • هدف صعودی: ۰.۱۷۶ دلار (۱۸ درصد بالا رفتن)
  • لایه حمایتی: ۰.۱۳ دلار

دوج کوین در هفته گذشته ۳۳ درصد بالا رفتن نرخ داشته و انتظار می‌رود این روند صعودی ادامه یابد. اگر نرخ خرید دوج کوین مقاومت ۰.۱۴۷ دلار را پشت سر بگذارد، DOGE می‌تواند تا ۱۸ درصد بالا رفتن یابد و مقاومت ۰.۱۷۶ دلار را آزمایش کند. شکستن این لایه، بالاترین نرخ در شش ماه گذشته خواهد بود.

با این حال، دارندگان میم کوین‌ها اغلب در زمان بالا رفتن نرخ، اقدام به سودگیری می‌کنند. اگر دوج کوین با موجی از فروش مواجه شود، نرخ امکان دارد تا ۰.۱۳ دلار نزول یابد.

اگر به دنبال تحلیل های بیشتر از ارزهای دیجیتال پرپتانسیل هستید، به صفحه تحلیل‌های ارزدیجیتال مراجعه کنید.