خانه
ثبت نام / ورود
ماینر ها
سبد خرید
دیدگاه ها

۳ رمزارزی که توجه سرمایه‌گذاران را جلب کرده است!


۳ رمزارزی که توجه سرمایه‌گذاران را جلب کرده است! | ایران ماین

با بالا رفتن نرخ سهام کوین‌بیس (Coinbase)، سرمایه‌گذاران سه رمز ارز را تحت نظر دارند که سودهای کلانی را نوید می‌دهند. نرخ سهام کوین‌بیس در ۲۴ ساعت گذشته ۲.۲ درصد افزایش کرد و به ۱۵۸.۴۶ دلار رسید. این بالا رفتن نرخ به دلیل موفقیت پلتفرم لایه ۲ بیس (Base) است که با تسلط بر این بخش، مورد توجه قرار گرفته است.

یکی از عوامل اصلی بالا رفتن نرخ سهام کوین‌بیس، کارایی مالی قوی این کمپانی است. در سه ‌ماهه دوم سال، کوین‌بیس درآمد ۱.۴ میلیارد دلاری و سود خالص ۳۶ میلیون دلاری را گزارش کرد. این کمپانی توانسته است برای شش دوره متوالی EBITDA تعدیل‌شده مثبت داشته باشد که نشان از ثبات مالی آن دارد. ترازنامه قوی این کمپانی نیز به ۷.۸ میلیارد دلار رسیده است.

همچنین، توسعه‌های قابل‌توجه در وضوح مقرارت و پشتیبانی از مقررات مرتبط با ارزهای دیجیتال به عنوان عامل مهم دیگری برای توسعه نرخ سهام کوین‌بیس مطرح می‌شود. ابتکار‌ها، بهبود ویژگی‌های معاملاتی و توسعه تراکنش‌ها نیز در راه‌حل لایه ۲ بیس، به چشم‌انداز مثبت کوین‌بیس یاری میدهد.

در این میان، سه رمز ارز برت، دگن و توشی، مورد توجه سرمایه‌گذاران قرار گرفته‌اند.

برت بزرگ‌ترین میم‌کوین در پلتفرم لایه ۲ بیس است و در هفت روز گذشته ۱۱.۹ درصد بالا رفته است. نرخ بازار این رمزارز ۷۶۹ میلیون دلار می باشد و تحلیل‌ها نشان می‌دهند که همچنان پتانسیل افزایش بیشتر را دارد. نمودار روزانه نرخ برت الگوی صعودی فنجان و دسته را نشان می‌دهد که با این حال می‌تواند بخشی از الگوی پرچم صعودی نیز باشد. این موضوع امکان دارد نرخ برت را ۹۸ درصد بالا رفتن دهد.coins-amid-coinbase-stock-price-surge

رمزارز دگن نیز یکی دیگر از رمزارزهای برجسته در پلتفرم بیس است. دگن دارای نرخ بازار ۵۱ میلیون دلاری است و طی ماه گذشته ۳۲ درصد نزول داشته است. با این حال، از پایین‌ترین لایه تاریخی خود بیش از ۱۳۰۰ برابر بالا رفتن داشته است. اکنون با توجه به اینکه نرخ این رمزارز ۹۵ درصد کمتر از اوج تاریخی خود است، فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاران فراهم کرده است.

توشی نیز یکی دیگر از ارزهای دیجیتال محبوب در نظام زیستی بیس است. توشی علی‌رغم افت ۸۷ درصدی از اوج تاریخی خود، هنوز بالا رفتن بیش از ۵۲۰۰ برابری خود را حفظ کرده است. در حال حاضر، توشی در محدوده تثبیت قیمتی قرار دارد و تحلیل‌ها نشان می‌دهند که احتمال بالا رفتن ۶۸ درصدی و رسیدن به ۰.۰۰۰۰۱۶ دلار برای آن وجود دارد. توشی دارای نرخ بازار ۴۱ میلیون دلاری است و با بالا رفتن نرخ سهام کوین‌بیس، می‌تواند توسعه چشمگیری را تجربه کند.coins-amid-coinbase-stock-price-surge