دیدگاه ها

درآمد دلاری با ماینر!؟ 500 هزار تومان در یک روز!!!


ماینر چیست ؟

ماینر چیست؟ باید بدانید که روش های متعدی برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال وجود دارد، ترید، خرید و فروش و یا استخراج به وسیله کارت گرافیک، کامپیوترهای شخصی یا دستگاهای ماینر، برخی از افراد برای کسب سود بیشتر، معامله را در دنیای ارزهای دیجیتال پیش گرفتند. به معامله گران در دنیای ارزهای دیجیتال توصیه می شود که قبل ورود آموزش های لازم را بیاموزند.

امروزه با محبوبیت روز افزون ارزهای دیجیتال و شبکه دشوارتر، شاهد ظهور استخرهای ماینینگ هستیم، بنابراین ماینرهایی که شانس برنده شدن در رقابت استخراج ارزهای دیجیتال را ندارند، قدرت پردازش سخت افزار شبکه و ماینینگ را می دهند. استخر با توجه به میزان قدرت هش که دستگاه به استخر ماینینگ داده است پاداش آنهاست.

دستگاه ماینر چیست؟

بهترین وسیله برای استخراج ارزهای دیجیتال، ماینر می باشد. به طور کلی، ماینینگ فرآیند تأیید و ثبت تراکنش‌های ارزهای دیجیتال در اداره کل توزیع ماینینگ است. این فرآیند به تمرکز زدایی شبکه ارزهای دیجیتال و افزایش امنیت شبکه کمک می کند که در نهایت منجر به ایجاد ارزهای دیجیتال جدید می شود. تراکنش های تایید شده به سادگی در بلوک ها گروه بندی می شوند و برای افزودن این بلوک های جدید به بلاک چین موجود، یک معمای رمزنگاری بسیار پیچیده وجود دارد که باید حل شود. هر سیستمی که این معما را حل کند پاداش می گیرد.

 در ادامه میخواهبم بکی از دستگاه های محبوب و پر درآمد ماینر رو براتون معرفی کنیم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید و سما نیز می توانید برای خرید ماینر بیت کوین  به دسته بندی ماینر های بیت کوین مراجعه کرده و اقدام به خرید ماینر قانونی کنید.

دستگاه ماینر واتس ماینر Whatsminer M30S 98th

شما میتوانید با خرید ماینر m30s 98  تراهش به درآمد حدودی روزانه 500 هزار تومان برسید هزینه برق این ماینر با تعرفه صنعتی حدود 250 هزار تومان در ماه می باشد. قدرت پردازش این ماینر 98 تراهش می باشد.

دستگاه ماینر واتس ماینر Whatsminer M30S 98th  با ابعاد ۳۶۲*۲۸۵*۱۳۶ میلیمتر و وزنی معادل ۸.۱ کیلوگرم ساخته شده و از الگوریتم پردازشی SHA256 استفاده می کند و قدرت پردازش آن 3260 تراهش می باشد. قیمت ماینر m30s 98 در تاریخ فعلی 107.700.000 تومان می باشد. 

 

ارزهای قابل استخراج Whatsminer M30S 98th

  • بیت کوین (BTC) Bitcoin

  • بیت کوین کش (BCH) Bitcoin Cash

  • آکوین (ACOIN) Acoin

  • کرون (CRW) Crown

  • ترا کوین (TRC) Terracoin

  • کیور کوین (CURE) Curecoin 

  • ژول کوین (XJO) Joulecoin

  • ایمارک (DEM) eMark

  • پیرکوین (PPC) PeerCoin

  • آنبریکبل (UNB) Unbreakable

سایر مشخصات دستگاه ماینر واتس ماینر Whatsminer M30S 98th

این دستگاه ماینر در سال ۲۰۱۸ وارد بازار شد و میزان برق مصرفی آن برابر با 3260 W (وات) می باشد و با ولتاژ 12 ولت کار می کند همچنین میزان سطح نویز صوتی دستگاه برابر با 72 دسی بل می باشد و این دستگاه به ۲ فن خنک کننده مجهز شده که مانع حرارت دستگاه و بالا رفتن دما می شود. برای خرید ماینر و مشاهده درآمد دستگاه ماینر به صفحه ماشین حساب ماینر وبسایت ایران ماین مراجعه کنید.


0 رای
امتیاز از خریداران